oor

Home Forums Stammtisch oor

This topic contains 9 replies, has 4 voices, and was last updated by  Matthijs de Rooij 21 years, 5 months ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Situatieschets vanmiddag (toen ik nog in bed lag):

Dorien: Hi Bouko, je oor is vies!

admin
    Keymaster

>
    > Situatieschets vanmiddag (toen ik nog in bed lag):
    >
    > Dorien: Hi Bouko, je oor is vies!

Bouko: Huh? Oh, er zit taart in mijn oor…

admin
    Keymaster

Wie is er na de borrel van vrijdag nog wat dingen kwijt, naast de gebruikelijke uurtjes tijd. Bijvoorbeeld een blouse? Verder heb ik mijn oranje regenbroek en hamer weer terug! Is jullie kledij ook zo extreem S. Meerig? Niet normaal…

admin
    Keymaster

Idd, S.Meerig, en ik heb geen S.Meerlap bij de hand om het aan af te vegen. Verder ben ik wakker maar dat is ook alles wat er over mijn huidige staat te zeggen valt.

Douwe
    Participant

De gebruikelijke uurtjes tijd ben ik inderdaad kwijt. Maar ik vermouth dat dit met name in de discussies met de KK’s en het falende zingen van singing in the rain is gaan zitten.

Annemieni, zet het zadel van die fiets van jou eens wat hoger. Zo kan een onverwachte dronken meelifter toch niet comfortabel mee naar het Wilhelminapark fietsen (drie keer).

> Idd, S.Meerig, en ik heb geen S.Meerlap bij de hand om het aan af te vegen. Verder ben ik wakker maar dat is ook alles wat er over mijn huidige staat te zeggen valt.

admin
    Keymaster

hoezo gefaald?? omdat de vrouwen niet meededen..?

admin
    Keymaster

aaarghh ik moest dus gister om zeven uur op en dat na een nacht die niet echt eh… prettig was. was nog nooit ziek geweest van drank maar nu dus wel :S. maargoed ik heb gister dus een mooie kamer uitgezocht met een geweldig uitzicht (6e verdieping), mag er komende week als het goed is in. hoef ik nooit meer de laatste trein te halen en kan ik nog veel vaker ziek worden (jeuj).

Femke
    Participant

ik heb dus weer alle jolijt gemist… volgende keer ook geen laatste trein voor mij dus!

admin
    Keymaster

> ik heb dus weer alle jolijt gemist… volgende keer ook geen laatste trein voor mij dus!

Ik heb ook 4 december vrij!! Gezellig met zijn alle brokken!!! (ik eerst?)

Matthijs de Rooij
    Participant

Dat had ik je de vorige twee borrels ook al verteld, gekko!

> ik heb dus weer alle jolijt gemist… volgende keer ook geen laatste trein voor mij dus!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

You must be logged in to reply to this topic.