OLPDF

Home Forums Stammtisch OLPDF

This topic contains 24 replies, has 9 voices, and was last updated by  sier 20 years, 6 months ago.

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • Author

sier
    Participant

En toch kom je met je vrouwtje oud en nieuw bij me vieren……….. :D

Ja, maar dat komt omdat ik geen vrienden heb

Pim van Geffen
    Participant

Wat erg… Die Wortel heeft gewoon al Douwe’s vrienden weggepest zodat die arme Hince wel O&N bij hem moet vieren… Dante is er niks bij!!

sier
    Participant

En dat je geen vrienden hebt is de reden dat ik jouw vrouwtje moet vermaken?! :D

b’vo
    Participant

Hahaha: tik “suus wortel” in Koekel-afbeeldingen…

Fam%20Wortel%20en%20Suus.jpg

…je moet blij zijn dat ie een vriendin heeft en geen vrienden, anders had je niet zijn vriendin MOGEN vermaken, maar zijn vrienden MOETEN vermaken :-(

Wait a minute… Uit ervaring weet ik – 2002/03 – dat het best wel gezellig is om zijn vriendin met O&N te mogen vermaken ;-)

Wait another minute… Heb ik afgedaan???

Hl%20A%20little%20help....jpg

Een ‘vrouwtje’ staat om half vijf gehaktballen te braden voor haar lul van een vent die als hij uit de bouw komt om vijf uur moet vreten om daarna met ‘de jongens’ te kunnen gaan biljarten.

Ik zou het op prijs stellen als je je van een iets hoger niveau laat zien.

Pim van Geffen
    Participant

Ja, Wortel, da’s de gevoelige snaar… Die weet je toch altijd weer fijn te raken. ‘k Zou maar vast ballen gaan bakken voor O&N!

Mr. T
    Participant

Ik heb wel zin an ‘n balletje!

McBrown
    Participant

hmmm…..OLIEbol

sier
    Participant

Hince, ik heb foto’s waarop staat dat je een lul bent dus biljarten zal je ook wel doen. :)

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)

You must be logged in to reply to this topic.