Officieuze Miölnir Haaglanden Borrel

Home Forums Stammtisch Officieuze Miölnir Haaglanden Borrel

This topic contains 27 replies, has 11 voices, and was last updated by  Aart-Peter vd Berg v S 15 years, 5 months ago.

Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)
  • Author

Er is in ieder geval iemand enthousiast. :D

Matthijs de Rooij
    Participant

Er is ook Young SPE borrel, Shell NPN pubquiz in Rootz, ik heb het retedruk op de zaak op mijn laatste werkdag op deze afdeling, ik moet inpakken voor Berlijn, en ik ben met de auto.

Wat gaat hier mis…

Dit klinkt als een politely phrased no… je prioriteiten? :D

Jan
    Participant

Tot vanavond!

IR
    Keymaster

Borrel voor een keertje mee. Ben alleen niet zo bekend in Den Haag. Waar spreken we af? Leidscheplein?

Matthijs de Rooij
    Participant

Komt het Schlumerger-noro-virus ook weer?

an3s
    Participant

Aan het indrinken geweest MdR dat je het woord Schlumberger al niet meer uit je toetsenbord kan krijgen? Ik ben er niet bij, zit in een vliegtuig.

Zeg ik niet, want dat heb ik al gezegd. :D

Douwe
    Participant

Is schijnbaar alleen overdraagbaar via poep. Dat geeft wel te denken over die party’s waar AP naar toe gaat.

Geen idee. Ik weet niet of we nog mensen kunnen aansteken. Maar als jullie het leuk vinden kunnen we wel pik of aars spelen. Dat lijkt een riskant spelletje ivm Noro.

Het is nog erger, S.Meerlap. Niet alleen is het overdraagbaar via poep, de enige manier om besmet te raken is ingestie. Niet dat je nou direct coprofaag moet zijn, maar het komt er op neer dat je het in je mond moet krijgen. Wikipedia zegt het zo:

Transmission occurs through ingesting contaminated food and water and by person-to-person spread. Transmission is predominantly fecal-oral but may be airborne due to aerosolisation of vomit.

Power puking is dus ook nog een optie.

IR
    Keymaster

Ik word hier wel moe van. Veel gezwets en nergens een management summary.

-zucht-

18:30, Lafayette, Plein 15, Den Haag.

Viewing 13 posts - 16 through 28 (of 28 total)

You must be logged in to reply to this topic.