Officieuze Miölnir Haaglanden Borrel

Home Forums Stammtisch Officieuze Miölnir Haaglanden Borrel

This topic contains 27 replies, has 11 voices, and was last updated by  Aart-Peter vd Berg v S 15 years, 5 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 28 total)
  • Author

Beetje kort dag, waarvoor mijn nederige excuses, maar bij deze wil ik graag een officieuze Miölnir Haaglanden Borrel aankondigen.

21 januari (aanstaande donderdag), 18:30, Lafayette, Plein.

Laat even weten of je er bij zal zijn. Als er erg veel mensen gaan komen is het misschien verstandig om wat te regelen voor het eten. Aan de andere kant is er bij de roltrapchinees altijd genoeg ruimte…

En zegt het voort!

Steffie
    Participant

Oeh daar ben ik denk ik wel even bij! Ben dan toch al aan het borrelen op t Plein :)

McBrown
    Participant

wat is het nou: 21 januari of aanstaande donderdag??

Douwe
    Participant

Ik ben er donderdag bij en volgende week donderdag.

Ik bedoel natuurlijk volgende week donderdag. Maar wie aanstaande do mee wil komen borrelen bij de KZMA is natuurlijk ook welkom.

Menne
    Participant

Ja ik ben ook wel bij die borrels: KZMA, KNMA en officieuze borrel

Niemand uit Utrecht?

CdG
    Keymaster

Weet nog niet zeker, maar lijkt me leuk, ff kijken of de nachttrein van Den Haag naar Utrecht net zo leuk is als de andere kant op.

Ben bang van wel… Je zou natuurlijk gewoon op tijd naar huis kunnen gaan. Het lukt me af en toe ook. En het station is maar vijf minuten lopen vanaf het Plein, dus je hoeft pas op het allerlaatste moment weg. 0:08 gaat de laatste intercity. Kan je op tijd in bed liggen. :D

IR
    Keymaster

Het CG meetingpoint ligt op kruipafstand van het station Voorburg. Is het een idee om hier eens een dagje te werken zodat we op tijd bij de borrel kunnen zijn?

Dat zou natuurlijk kunnen. Lopen is iets te ver, maar Station Voorburg is niet ver van het Plein.

Banaan
    Participant

Ben op donderdag de 21e toevallig toch in Den Haag (SPE lecture), dus wie weet ben ik er ook wel één biertje bij (of twee, of tien…)

CdG
    Keymaster

Banaan mag ook Bob zijn !?

Douwe
    Participant

9 uur ‘s ochtends en ik heb er nu al zin in!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 28 total)

You must be logged in to reply to this topic.