nulvieten

Home Forums Stammtisch nulvieten

This topic contains 10 replies, has 8 voices, and was last updated by  b’vo 20 years, 8 months ago.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Vanuit de zöt een berichtje: zondag om 9u30 wachten er twee novieten (naam en geslacht onbekend) op ons om meegenomen te worden voor een ontbijt. Meldt u aan hier op de tisch of met een mailtje.

Mr. T
    Participant

> Vanuit de zöt een berichtje: zondag om 9u30 wachten er twee novieten (naam en geslacht onbekend) op ons om meegenomen te worden voor een ontbijt. Meldt u aan hier op de tisch of met een mailtje.

Hoeveel waren er bij de lunch?

Pieter
    Participant

> > Vanuit de zöt een berichtje: zondag om 9u30 wachten er twee novieten (naam en geslacht onbekend) op ons om meegenomen te worden voor een ontbijt. Meldt u aan hier op de tisch of met een mailtje.

1) waarom zit jij in de zöt?
    2) ik ben erbij
    3) mocht ik te laat zijn, dan ben ik op/onder/tussen de fritesnijder in de hijweege te vinden
    4) waar is het? in de soos?

Hoepel
    Participant

> > > Vanuit de zöt een berichtje: zondag om 9u30 wachten er twee novieten (naam en geslacht onbekend) op ons om meegenomen te worden voor een ontbijt. Meldt u aan hier op de tisch of met een mailtje.
    >
    > 1) waarom zit jij in de zöt?
    > 2) ik ben erbij
    > 3) mocht ik te laat zijn, dan ben ik op/onder/tussen de fritesnijder in de hijweege te vinden
    > 4) waar is het? in de soos?

Hi, ik ben afwezig ivm verblijf elders. Wat is het geslacht van die 2-0en?

b’vo
    Participant

…je kunt beter de naam vragen, want dan weet je ook meteen of ze geschikt zijn voor de Damesch-borrels, die worden georganiseerd door Menne, Baukje en andere travo’s…

Kan het ontbijt niet wat eerder? Want dan ben ik ook nog in de omgeving van de Zaanse frietsnijder…

Annelies
    Participant

Dinsdag was er 1 noviet. Naam: Jan Faber Geslacht: mannelijk. Status: zeer enthousiast, wil wel lid worden.
    En verder 7 leden.

ZONDAG: 09:30 Voor/in Symposion
    2 novieten. Namen & geslacht onbekend, moet je zondag ff langskomen.

Aanmelden voor ontbijt aub voor morgenavond 17:00 in verband met inkopen doen voor winkelsluitingstijd.

Fiets mee.

TOT DAN!!!!

Karen
    Participant

Kan deze keer niet komen helaas… Ben wel benieuwd, hoop dat ze ook allemaal mee gaan op weekend!

> Dinsdag was er 1 noviet. Naam: Jan Faber Geslacht: mannelijk. Status: zeer enthousiast, wil wel lid worden.
    > En verder 7 leden.
    >
    > ZONDAG: 09:30 Voor/in Symposion
    > 2 novieten. Namen & geslacht onbekend, moet je zondag ff langskomen.
    >
    > Aanmelden voor ontbijt aub voor morgenavond 17:00 in verband met inkopen doen voor winkelsluitingstijd.
    >
    > Fiets mee.
    >
    > TOT DAN!!!!

admin
    Keymaster

Voor een zondagochtend veel te vroeg, maar heerlijk ontbeten.
    En………in het gezelschap van maar liefst 2, TWEE!!, no’s. Ben de namen even kwijt, maar het waren gezellige dames.

Pieter
    Participant

‘k was er niet, sorry. Het had te maken met die 57 bier van de avond ervoor….Een nul heet Emma en de ander heet ook iets

> Voor een zondagochtend veel te vroeg, maar heerlijk ontbeten.
    > En………in het gezelschap van maar liefst 2, TWEE!!, no’s. Ben de namen even kwijt, maar het waren gezellige dames.

Menne
    Participant

> ‘k was er niet, sorry. Het had te maken met die 57 bier van de avond ervoor….Een nul heet Emma en de ander heet ook iets: Esther
    >
    > > Voor een zondagochtend veel te vroeg, maar heerlijk ontbeten.
    > > En………in het gezelschap van maar liefst 2, TWEE!!, no’s. Ben de namen even kwijt, maar het waren gezellige dames.
    >
    >

b’vo
    Participant

…dan moet ik zoewel Emma als Esther (als alle andere novieten bij de achterpoort) met mascara (Miss Helen) een zwart kruis op hun hoofd/ogen of wangen hebben gezet, al naar gelang hun gemiemel en hun aantrekkeijkheidsfactor.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)

You must be logged in to reply to this topic.