Nog iemand aan het werk?

Home Forums Stammtisch Nog iemand aan het werk?

This topic contains 11 replies, has 7 voices, and was last updated by  McBrown 20 years, 1 month ago.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Hoepel
    Participant

…tijd voor 1 kopje koffie

Hoepel
    Participant

onee, iedereen zit natuurlijk te balen bij de schoonfamilie…

Post Edited (05-16-05 12:34)

Jan
    Participant

ik niet!
    koffie is goed plan!

koekje of kaaje erbij doen?

McBrown
    Participant

pinksteren, koninginnedag, bevrijdingsdag, nieuwjaarsdag, eerste- en tweede kerstdag: er moet gestudeerd worden, dus ook vandaag.

Maar een kopje koffie gaat er altijd wel in.

McBrown
    Participant

kut.

Heeft er iemand 20 pence voor mij te leen?

Er moet hier nog flink wat missiewerk verricht worden! Die Britten doen niet aan Pinksteren. En ook al niet aan bevrijdingsdag! Of Koninginnedag! Terwijl ze wel een Koningin hebben! En niet aan Sinterklaas! En ze hebben geen pindakaas!

Ik pas me echt goed aan gelukkig.

Waf,
    Bello.

Matthijs de Rooij
    Participant

Schotse koffie! MMMMMMMMMMMMMMMMM. Kan niet wachten totdat ik vrijdag ook bij die automaat in dat daglicht-loze hol met uizicht op de draaibanken sta.

Zeker vergeleken met de werkelijk affreuze Egyptysche leut. Niet te pruimen. Doe mij maar nescafe, heerlijk.

McBrown
    Participant

hmmm, dat “daglicht-loze hol met uitzicht op de draaibanken”……dan heb ik een tegenvaller voor je. Het is tegenwoordig “dat daglicht-loze hol met uitzicht op een gordijntje dat voor de draaibanken hangt om te voorkomen dat koffieleuters in dat daglicht-loze hol naar de draaibanken staren”.

Mr. T
    Participant

mmmm, een koffieautomaat

Pim van Geffen
    Participant

Hier drink ik verse koffie uit een echte Anglo-mok. En alsie nie vers is dan kan ik beneden int pand gewoon een frappuccino van de starbucks halen… Wel kut dat ik maar 200 CA$ boot-allowance krijg voor veldwerk… Hebben jullie het ook allemaal zo kut? En alsof dat nog niet kut genoeg is moet ik ook nog elke dag per seabus (bootje) naar mn werk varen… Nouja, de groeten in elk geval!

Matthijs de Rooij
    Participant

Da’s altijd nog beter dan in Cairo-se ‘black and white cab’, Dat is dus een barrel met wielen (als je geluk hebt) waarvoor je altijd teveel betaald, en met vieze ondefinieerbare vlekken in je pak uitkomt. Gelukkig kost een rondje stomen maar 20 units (3 euro) Volgende keer neem ik mijn hele garderobe mee!

McBrown
    Participant

Hince wrote:

< en ze hebben geen pindakaas! Hebben ze in Leicester dan geen ASDA-supermarkt??? hier dus gelukkig wel P-886355-f.gif

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)

You must be logged in to reply to this topic.