Niet nakomen, maar vroeggaan

Home Forums Stammtisch Niet nakomen, maar vroeggaan

This topic contains 10 replies, has 7 voices, and was last updated by  Matthijs de Rooij 19 years, 2 months ago.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Matthijs de Rooij
    Participant

Voorziet iemand eerder weg te gaan van de excursie, met een snelle (nakomende) leasebak bijvoorbeeld, enwel zodanig dat de laatste trein naar Enschede gehaald kan worden (23.53 uur)? Of kan het bestuur inschatten of de planning zo uitpakt dat dat haalbaar is? M.a.w. hoe ver is de einddiner locatie van Utrecht?

Menne
    Participant

Ik denk dat we dat wel halen. Het einddiner is 1.45 uur van Utrecht af (Wetteren; Belgie), maar ik ben vergeten hoe laat ik gereserveerd heb.

Ik kom met samen met Pieter na op zaterdagmiddag. Voor de terugweg is er nog geen plan.
    Ik heb trouwens geen snelle leasebak, maar wel een 15 jaar oude Seat Ibiza (helaas zonder pet en oorringen, maar wel met lichtmetalen velgen).
    Misschien een aardige nul-optie.

Pim van Geffen
    Participant

Er gaan toch geen nullen mee?

Matthijs de Rooij
    Participant

Klink allemaal aanlokkelijk en haalbaar. Ik neem het in overweging…

Jaaaaaaaaaaaa

Dat bedoelde ik dus MdR! Vroeggaan!!

Ik mot dus na de luns op zondag taaien. Wie taait mee?

D

Matthijs de Rooij
    Participant

Nou, dat vind ik dan wel weer erg vroeg. Ik vind dat einddiner wel tof toch, en het gaat er mij alleen om dat ik Enschede zondagavond nog haal…

Weet nog niet of ik uberhaupt meega trouwens. Kom die donderdagochtend net uit Bahrein terug nl. Als ik meega, moet mijn aso grote koffer ook in de busjes mee. Kan dat, bestuur e.t.?

IR
    Keymaster

Ik zou wel meegaan. Het klinkt alsof ze in Bahrein geen bier hebben.

Emma
    Participant

Bah, rein…

Menne
    Participant

Helaas heeft het bestuur e.t. nog geen exacte informatie omtrent het aantal beschikbare kubieke meter bagageruimte. Het antwoord luidt derhalve: Liever niet, maar wat moet, moet.

Matthijs de Rooij
    Participant

Bahrein schijnt niet zo rein te zijn, meer een bier en sex oase in de woestijn waar alle saudi’s hun oliedollars komen verbrassen.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)

You must be logged in to reply to this topic.