Nakomen… help need a ride!

Home Forums Stammtisch Nakomen… help need a ride!

This topic contains 32 replies, has 12 voices, and was last updated by  Karen 19 years, 1 month ago.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)
  • Author

jodiwatervogel
    Participant

heb nu een busje met emma philip en ik zelf is er misschien nog iemand die vrijdag avond wil vertrekken vanuit utrecht zou gezellig zijn en bovendien kosten technisch gezien goed uitkomen groeten jeroen

Steffie
    Participant

Emma Wrote:

> Als ik ook mee kan rijden zou dat mooi zijn, ik
    > heb vrijdag nog college…

Ga je naar da college dan? Ik doe dat computerpracticum wel een andere keer… zo boeiend is dat nou ook weer niet toch?
    Steffie

romee
    Participant

hee watervogel (?) Ik heb ook vervoer op vrijdag nodig, dus als er nog plek is, wil ik graag mee

SJB
    Participant

Hoe laat vertrekken jullie op vrijdag vanuit Utrecht?
    We waar vertrekken jullie?

Ik moet dan waarschijnlijk met de trein naar Utrecht vanuit Voorburg. Dus Utrecht CS /Jaarbeursplein is voor mij het handigste.

SJB

Jan
    Participant

Hmmm het schijnt dat Femke mij heeft overgehaald mee te gaan op excursie… Kan ik nog meerijden met iemand op vrijdagavond? Vanuit Den Haag, of Utrecht, maakt niet uit?

gr. Jan

PS moeilijk moeilijk die nieuwe Tisch, hoop dat het nu lukt een berichtje te plaatsen….

Ik heb nog 1 plaats voor zaterdagmiddag vanuit Den Haag.

jodiwatervogel
    Participant

even wat dingen over het nakomen op vrijdag middag/avond met het brakke busje proberen duidelijk te krijgen, eerst wilde we uit utrecht vertrekken, toen uit eindhoven en nu misschien uit breda, erg ingewikkeld, dus ik stel voor een stemming onder de meerijders te houden: emma,romee, philip, sito en ik zelf.welke optie heeft de voorkeur en welke kan je in iedergeval niet?

optie 4 vertrekken rond 7 uur vanuit utrecht en dan een pitstop in breda
    optie 6 vertrekken van af eindhoven centraal rond een uur of 5
    optie 38 helemaal niet vertrekken, alleen maar aankomen
    optie 85 onthouding van stemmen
    optie 3548 geheel onthouding
    optie 0 vertrekken van af utrecht centraal rond een uur of 7
    optie 2 iets anders
    optie 7 ik wil helemaal niet in een brak busje, ik regel wel iets anders
    optie 11 vertrekken van af breda rond 6 uur

laat het aub even horen dan kunnen er plannen en afspraken gemaakt worden groeten jeroen

jodiwatervogel
    Participant

oohja even voor de meerijders, ik gok dat de brandstof kosten tussen de 15 en de 20 euro PP komen te liggen (heen en terug) hoop dat dat voor iedereen ok is? groeten jeroen

SJB
    Participant

Jeroen,

Optie 4 heeft mijn stem.

Vertrekken uit Utrecht. Iets eerder kan ook rond 18.20

Sito

SJB
    Participant

Jeroen,

20 Euro is geen probleem

Philip
    Participant

nou waarom het een beetje een probleem is vanaf utrecht.

Jeroen en ik zitten die dag bij eindhoven in de buurt op een veldexcursie.

Daarom hadden we bedacht om op eindhoven centraal af te spreken. Want dat scheelt qua reistijd en een eerdere vertrektijd voor ons, rond 5 uur kunnen we dan weg. en we zitten al een uur rijden meer naar het zuiden. Dat is relaxt want anders hebben we ook nog de spits bij utrecht en brabant, maar die omzeilen we zo.

Vandaar eindhoven, maar ik weet niet of het mogelijk is voor jou om naar eindhoven te komen en hoe laat? de andere hebben daar geen probleem mee.

jodiwatervogel
    Participant

dit is het programma van philip en mijzelf op de vrijdag dat we vertrekken voor ons zijn er dus 2 startpunten mogelijk rond 1800 bij het educatorium vertrekken en dan bijvoorbeeld langs utrecht centraal en/of langs breda of we kunnen rond 5 uur vertrekken van af een parkeerplaats bij eindhoven en dan langs eindhoven centraal. ik er zelf voor om rond 1800 te vertrekken bij het educatorium en dan nog maar 1 tussenstop te houden op centraal en misschien nog ergens bij een burgerking oid op die manier moeten we tussen 2200 en 2300 op de plaats van bestemming aan kunnen komen. hoop dat iedereen deze planning kan inpassen en er rekening mee houdt dat we eventueel extra vertraging kunnen oplopen door dat de bus terug naar utrecht midden door de spits moet (suffe rukkers)
    mocht er nog iemand een briljant idee hebben hoor ik het graag groeten jeroen

“Dames en heren,

Betreft de velddag op 31 maart:

– vertrek om 8:00 sharp bij het Educatorium
    – terug rond 18:00 h op dezelfde plek
    – als er mensen in Eindhoven willen opstappen kan dat: opstapplaats is
    direct na de afslag van de rondweg eindhoven, in Z richting Valkenswaard,
    na 50 m is hier een soort bushalte/infobord parkeerplaats langs de weg.
    Het is het kruispunt waar ook het vd Valk restaurant is (dat ligt net ten
    N van de rondweg), maar dan is de stopplaats in zuidelijke richting. We
    verwachten hier omstreeks 9:15 te zijn (afhankelijk van het verkeer kan
    dat later worden). Graag per e-mail aan Hans Middelkoop doorgeven als je
    in Eindhoven op wilt stappen. Graag daarbij ook je mobiele nummer
    doorgeven. Mobiel nummer van Hans Middelkoop is 06-30365720.
    – Op de terugweg kan daar ook weer uitgestapt worden.”

jodiwatervogel
    Participant

gezien de mail van dhr Schakel: NIET MATJE SLAAPS!!!

Emma
    Participant

Hee jeroen,

veel informatie zo op de late avond voor mij, maar hier mijn voorkeuren:

– 18 uur vanaf educ is ideaal voor mij, heb daar tot 17 uur werkcollege. weet je zeker dat Hans Middelkoop ook spits-snelheden heeft aangehouden en 18 uur op educ een reele tijd is?
    – over die stops: ik hoop dat je onderweg wel rekening houdt met plaspauzes? heb een nogal kleine blaas (ben een vrouw). En moet je dat hele stuk alleen rijden of gaat er nog iemand mee met een rijbewijs? Ik heb er geen.
    – tussendoor ergens pitstop houden vind ik helemaal niet erg, t kan zelfs in mijn voordeel werken (zie puntje hierboven)
    – 20 euro is prima. Brandstof is duur.

SJB
    Participant

Jeroen,

Utrecht vertrek zou voor mij ideaal zijn.
    Ik heb een rijbewijs dus kan ook wel een stuk rijden.
    Het lijkt mij wel handig om via de email even mobiele nummers uit te wisselen voor contact bij vertraging van deze of gene.

Groet,

sito

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 33 total)

You must be logged in to reply to this topic.