Nakomen… help need a ride!

Home Forums Stammtisch Nakomen… help need a ride!

This topic contains 32 replies, has 12 voices, and was last updated by  Karen 19 years, 1 month ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • Author

Philip
    Participant

Vrijdag hebben zowel jeroen als ik een excursie van een vak. We kunnen daar onder geen mogelijkheid onderuit :S
    DUS wij zijn pas vrij vanaf vrijdag 18:00..

Dus nu de vraag, is er nog een auto die dan ergens gaat rijden? en die nog wat plek heeft voor 1 of 2 personen? Ik hoop het..

Emma
    Participant

Als ik ook mee kan rijden zou dat mooi zijn, ik heb vrijdag nog college…

Ik heb misschien nog plaats. Pieter rijdt zeker met mij mee (zaterdagmiddag, vanuit Den Haag). Verder zijn er nog twee belangstellenden (voor de andere twee plaatsen in de auto), maar die hebben nog niets bevestigd…

Karen
    Participant

Evelien gaat volgens mij zeker mee met de auto. Ze wilde alleen even je mailadres/mobiele nummer hebben voor precieze afspraak, dat begreep ik van haar.

sier
    Participant

Hoezo een vak waar je niet onderuit kan!!! Je zit op de uni hoor. Je moet zelf bepalen wat je doet!!

IR
    Keymaster

Het schijnt dat ene SJB ook nog wil nakomen uit The Hague

OK. Zetten we op de lijst. Mailadres is apvdbvs@yahoo.com.

Er is nu nog 1 plaats, waar in ieder geval al door MdR belangstelling voor getoond is. Wie het eerst roept…

Matthijs de Rooij
    Participant

Als ik meega (wel waarschijnlijk) gan ik vanaf het begin met de busjes mee. Die plek op zaterdag mag je dus vergeven AP. Het gaat mijn alleen om de terugreis. En dan kunnen jou zaterdag-meerijders weer gewoon in een busje.

Of meoten die maandagochten weer op tijd naar een “onmogelijk te missen” college (zucht…)

Emma
    Participant

Jaaaaa ik roep!

Goed, daarmee is dan mijn auto volgeboekt. In ieder geval voor de heenreis.
    Vertrek zaterdagmiddag uit Den Haag.

Emma
    Participant

ZATERDAG??? dan wil ik mij bij deze terugtrekken. Gaat er ook nog een auto op vrijdagavond waar nog plek is? Romee heeft mij laten weten dat zij ook graag vrijdagavond een plekje ergens wil…

jodiwatervogel
    Participant

tjemig loop weer ontzettend achter. zoals gezegd hebben philip en ik (jeroen) een veldpracticum waar we moeten zijn op vrijdag. wij moeten dus sowiezo vrijdag vertrekken maar als jullie nog durven kan ik waarschijnlijk wel “het busje” meeregelen. wie wil?

jodiwatervogel
    Participant

ohhja stuur maar een mailtje dan weet ik eerder waar ik aan toe ben HOOOOOI

Emma
    Participant

Ja ik wil wel mee, als jullie vrijdag avond gaan dan. Ik kan alleen je emailadres niet vinden..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)

You must be logged in to reply to this topic.