Nakomen!! HEEELP!!

Home Forums Stammtisch Nakomen!! HEEELP!!

This topic contains 9 replies, has 5 voices, and was last updated by  bvo 16 years, 5 months ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

jodiwatervogel
    Participant

Ik zit vooralsnog met een probleem! Ik ben vrijdag A.S. om 17:00 klaar in Schaarsbergen ( in de buurt van Arnhem) Ik moet dan nog naar het Mosel Tal zien te komen. Zijn er nog mensen die ook pas rond zegmaar 19:00 uit utrecht kunnen vertrekken? Het liefst met auto natuurlijk, maar als er genoeg mensen zijn kunnen we misschien iets regelen met een huur auto. Graag eenduidig antwoorden! er zijn al genoeg topics waarin eindeloos gezwetst kan worden!

P.S. de reacties: Ik niet;
    Echte mannen komen vol;
    Laffe borrelear;
    Wat doe je in godesnaam in Schaarsbergen?;
    Zeker je kettingzagen 2 diploma halen?.

Zijn wat mij betref volstrekt overbodig en niet wenselijk

bvo
    Participant

Echte mannen zwetsen niet…

CdG
    Keymaster

Anke en Douwe vertrekken met mij op vrijdagavond. We kunnen evt. over Arnhem rijden: da’s volgens mij niet vreselijk ver om.

Van Annemiek heb ik nog niet gehoord of ze vol- of nakomt, maar met z’n vijven past ook nog wel.

gr.
    CdG

jodiwatervogel
    Participant

Kijk! dat zijn nog eens waardevolle reacties! Als jullie zelfs langs Arnhem kunnen rijden zou dat natuurlijk helemaal top zijn. Hoe laat willen jullie van af Utrecht vertrekken? als ik het nl kan maken om eerder weg te gaan zorg ik gewoon dat ik daar op tijd ben. dat scheelt weer. ben iig blij om te weten dat ik toch nog in het mosel tal weet te geraken. nouja we houden contact. groeten

amiekje
    Participant

ja, ik wil ook graag nakomen en meerijden Cyriel

CdG
    Keymaster

Dat is dan ook gerocheld: mijn waggel is vol…

bvo
    Participant

Ha, … de jongens van de transploft!

Mr. T
    Participant

Nee, straattuig!

jodiwatervogel
    Participant

Ik was vandaag in Arnhem, om er achter te komen dat ik de cursus die ik deze week zou volgen vorig jaar al heb gedaan. Beetje zinloze dag dus, maar dit betekend wel dat ik ga volkomen! Cyriel, bedankt dat ik mee mocht rijden, maar je hebt weer een plokje in je waggel! Loeter Jeroen

bvo
    Participant

Mr T. en bvo komen als ALV-jagers even borrelen op zaterdag (gelukkig dat de avond lekker lang duurt). Wie voldoet er aan de eisen om nog meer mee te mogen rijden in een van mijn gare waggels? Vetrek 16:00 uur vanuit Utrecht.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

You must be logged in to reply to this topic.