Nakomen

Home Forums Stammtisch Nakomen

This topic contains 20 replies, has 12 voices, and was last updated by  Steffie 18 years, 6 months ago.

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author

romee
    Participant

nouja, dan maar zaterdag. Jammer van die briefbespreking…….

CdG
    Keymaster

Sier en ik komen ook na. Nog niet duidelijk of dit vrijdag of zaterdag is, maar zowel hij als ik hebben een automobiel. Ik zal kijken of ik dit logistieke varkentje kan wassen.

(b.t.w. varkentje is geen hint voor het zaterdagmenu, sorry Sony)

Annelies
    Participant

Als het kan zou ik ook wel graag vrijdagavond meegaan, maar goed, ik pas mij aan aan het vervoer dat beschikbaar is.
    Hoe werkt het met cancellen van busjes? Ik dacht dat dat de laatste week niet meer kon?

En ik hoor net van Annemiek dat ze niet meegaat, maar zie haar wel op de deelnemerslijst staan…

amiekje
    Participant

Dat klopt, ik ga helaas niet mee, vind het heel jammer, zou mezelf graag in tweeen delen. Had ook nog niet gezegd of ik mee ging of niet, maar Emma weet er in ieder geval van.
    iig maak er een mooi weekend van en neem maar een aandenken mee voor in de hijweege:)

Philip
    Participant

Ik wil graag op zaterdag, dus als er dan een auto rijdt, houd ik me aanbevolen.

hmm, zeer jammer van het varkentje.. helaas.. volgende keer beter :D

“Beter één varkentje aan het spit, dan 10 varkentjes die verdrinken in een modderstroom in Bangladesh” zegt ik altijd maar!

Steffie
    Participant

Ik zou eigenlijk ook vrijdagavond wel willen. Dus als dat kan zou leuk zijn. Maar het busje vind ik anders ook prima hoor…of komt er nou geen busje?

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)

You must be logged in to reply to this topic.