Nakomen

Home Forums Stammtisch Nakomen

This topic contains 20 replies, has 12 voices, and was last updated by  Steffie 18 years, 6 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author

Ik weet niet wat de status is van de nakom-bus, maar het al dan niet beschikbaar zijn van mijn auto is nog steeds onzeker. Als er een busje nakomt dan geef ik er de voorkeur aan om daarin mee te rijden. Ik kom namelijk zaterdagochtend vroeg terug uit Salamanca en ik ben dan naar alle waarschijnlijkheid tamelijk gaar, als gevolg waarvan ik niet optimaal gemotiveerd zal zijn om in een brakke Ibiza naar de Heimat te rijden.
    Bijkomend probleem is trouwens dat ik vanaf aanstaande zaterdag de hele week incommunicado zal zijn.

bvo
    Participant

Ik kan het me als bestuur voorstellen dat het niet zo aardig klinkt dat een hoop (oud)leden na wil komen en dan ook nog van de gemakken van een eigen nabus gebruik wil maken. Natuurlijk wil je dat iedereen voltijd meegaat. Maar ja, nu (beter: gezien deze specifieke situatie) is dat niet mogelijk.

Een oplossing is een nabus, waarbij het kostentechnisch (al dan niet) eenvoudig is een onderscheid te maken tussen vol- en deeltijd excursiegangers. M.i. is het enige verschil de vrijdagoverdag brandstof en wat biertjes ‘s avonds. Dit bedrag is vrijwel nihil tov de totale excursiebedrage. Andere nadelen kan ik niet bedenken. (Gelukkig ben ik in opleiding om na te denken.)

Een nabus is een goed idee nu er ZEKER 6 (of 7) personen hebben aangegeven na te komen, te weten:

Annelies, Annemiek, Steffie, Sony, A-P, bvo (en de doodlijnende McBrown?)

Alternatieve oplossing is: laat het de nakomers lekker zelf uitzoeken en hun eigen bus huren. Echter, A-P en zijn Seat zijn gaar en mijn auto is niet beschikbaar.

nabus.jpgDe nabus…

Verbaas je over de sterke indeling van dit berichtje: Intro, probleemstelling, probleemverzwaring, oplossing, aanprijzing van de oplossing, discussie overige oplossingen, figuur.

Annelies
    Participant

Bestuur, hoeveel busjes zijn er voor het gehele weekend gereserveerd en hoe ziet de deelnemerslijst eruit?

En WANNEER is er belangstellenden-borrel, of (in het geval die er niet meer komt) wanneer wordt aan de belangstellenden doorgegeven wat er van hen verwacht wordt, ik had afgelopen week nl het idee dat Arnoud niets wist van een brief etc.

Ongelofelijk Bonzo! Dat is inderdaad een verdomd goed opgebouwd betoog! Ik ben er van overtuigd dat dit de beste oplossing is. En ik kom niet eens na.

Ik heb hedenmorgen van McBrown vernomen dat hij als volwaardig excursiedeelnemer meegaat. I.e., hij komt niet na.

Ik vind het overigens prima om mee te betalen aan een eventuele privé-bus, mocht er van bestuurswege geen staatsbus geregeld worden. (Ik heb alleen geen tijd om die te regelen.)

Keurige tekst, drs-soon-to-be-dr V. (Dokter Vogel?!)
    Ik hoop dat u dezelfde ijver ten toon spreidt bij het werken aan uw promotieonderzoek.

Steffie
    Participant

Die nakomersbus lijkt me een prima idee! En ik wil ook best rijden. Dusseh ik zie geen bezwaren eigenlijk.

amiekje
    Participant

misschien kan ik wel helemaal mee….als ik mee ik kan tenminste, dat staat nog niet helemaal vast.

Philip
    Participant

no response van het bestuur..

komt er nu een na-bus?

Menne
    Participant

Gaat er nog iemand eerder weg?

romee
    Participant

Ik ben voor een nakomers-bus, maar wanneer willen de meeste nakomers eigenlijk gaan? Ikzelf ben van de vrijdagavond, maar ik geloof dat de meesten pas zaterdag willen gaan. M.a.w. hoe laat gaat die bus?

Philip
    Participant

Ik ben voor zaterdagmiddag.
    de tijdbeperkende factor is waarschijnlijk A-P,
    die komt pas s ochtends aan.

Maar BESTUUR?? hebben we nu definitief een NAbus??

Annelies
    Participant

Op de deelnemerslijst staan al 7 nakomers en als ik het goed begrijp komen daar dus nog bouko en romee bij, dus aangezien er 3 busjes gereserveerd zijn lijkt het mij financieel gezien niet nadelig om met een nabus te rijden.

En wanneer…AP komt zaterdagochtend terug en is deze week niet bereikbaar. Wat mij betreft rijden we zaterdag zo vroeg mogelijk weg, ofwel zodra AP enigszins klaar is om in de bus te stappen. Hopelijk reageert hij deze week nog een keer. Maar vrijdagavond zal dan denk ik niet lukken.

Karen
    Participant

Ikke wil ook nakomen!! Maar dan wel op vrijdagavond…

Emma
    Participant

AP zit op het moment in Spanje voor de rest van de week, en wil zaterdagochtend na zijn terugkomst zo vroeg mogelijk weg inderdaad. Verder probeer ik nog ff aan Jan en Ries te vragen of het nu definitief geregeld is dat jullie een nabus mee kunnen nemen, ik heb zelf niet zo veel met de busjes te doen gehad. Reply is zo snel mogelijk.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)

You must be logged in to reply to this topic.