Najaarsexcursie

Home Forums Stammtisch Najaarsexcursie

This topic contains 14 replies, has 12 voices, and was last updated by  Pim van Geffen 19 years, 7 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author

admin
    Keymaster

21/22/23 oktober. Naar Wallonie.

Menne
    Participant

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

b’vo
    Participant

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Matthijs de Rooij
    Participant

Mwoah, kan misschien wel. Wordt wel bits dan, maandagmorgen naar Las Vegas met de JC…

ff nadenken nog.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Dan ben ik op Sardinie, stelletje knuppels!!!!! Wat is er mis met 1 november!!!!!!

Boehoehoehoe

Karen
    Participant

Wattun enthousiasme zeg, echt hartverwarmend! Er is mis met het weekend erna dat het dan Allerheiligen schijnt te zijn en die zotte Belgen moeten dat perse vieren ofzo dus alle hutten zitten vol…

Gijs
    Participant

Precies! Ik schrijf me bij deze in!

McBrown
    Participant

Ik hoop ook van harte dat ik mee kan! De wil is er, de agenda helaas nog niet. Binnenkort meer!

(evt een nakomersauto vanuit Den Haag e.o.? Fem? Smeerlap? Arne? Bastiaan? Sito? Max? Bonko?)

Hoepel
    Participant

deze Harrie moet helaas ook haken. Ik zal zorgen dat mijn dobbels, foute bandjes en slechte humor tijdig bij een van de deelnemers terechtkomen. De drank houd ik zelf. Bestuur: veel succes ermee en zorg dat er goed voor die neuen gezorgd wordt.

En Menne, wanneer is de voorjaarsexcursie?

Hey, Karen!

Begrijp me niet verkeerd! Ik wil graag mee en ben ervan overtuigd dat het een fantastische excursie wordt! Vandaar mijn teleurstelling!

Wel hartverwarmend dus ;-)

D

Jan
    Participant

ai ik had ook al gerekend op het weekend erna, dus kan er nu even niet zoveel over zeggen.

Maar als ik het goed begrijp kan ik in ieder geval het weekend erna de kroeg in met Hince en Hoepel?

Hoepel
    Participant

Hoepel kan weer de kroeg in vanaf 17 januari. Tegen die tijd geef ik ook een afstudeerfeestje dus daar hoort u allen tzt meer over.

b’vo
    Participant

…ai

Mobutu
    Participant

Ben d’r van!!!

Pim van Geffen
    Participant

Foek!

Ik had nog zo gehoopt op t 3e weekend van december!

Moet helaas al op excursie naar Manitoba; zeg maar t Drenthe van Canada. Kan dus helaas niet mee. Begin me ineens wel oud te voelen nu er geen rekening meer wordt gehouden met mijn agenda…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)

You must be logged in to reply to this topic.