najaarsexcursie

Home Forums Stammtisch najaarsexcursie

This topic contains 12 replies, has 6 voices, and was last updated by  Aart-Peter vd Berg v S 20 years, 7 months ago.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Karen
    Participant

Ik kijk net op de deelnemerslijst van de excursie en zie mn naam er al bij staan, terwijl ik nog niet eens heb gezegd dat ik 100% zeker meega… Het is namelijk nog lang niet zeker, en als ik meega dan zou ik op zaterdag willen komen als dat mogelijk is.

admin
    Keymaster

> Ik kijk net op de deelnemerslijst van de excursie en zie mn naam er al bij staan, terwijl ik nog niet eens heb gezegd dat ik 100% zeker meega… Het is namelijk nog lang niet zeker, en als ik meega dan zou ik op zaterdag willen komen als dat mogelijk is.

hoi karen, volgens mij ga je wel mee want je naam staat op de lijst

Douwe
    Participant

Weet wel dat nakomen duurder is. Je hebt namelijk je eigen kosten voor vervoer plus je draagt de overhead van de rest van de excursie mee.

> Ik kijk net op de deelnemerslijst van de excursie en zie mn naam er al bij staan, terwijl ik nog niet eens heb gezegd dat ik 100% zeker meega… Het is namelijk nog lang niet zeker, en als ik meega dan zou ik op zaterdag willen komen als dat mogelijk is.

admin
    Keymaster

uit wat voor tijd kom jij s.meerlap? tegenwoordig gebruikt men toch beamers in plaats van overheads? die zijn overigens nog veel duurder, dus karen: gewoon op tijd naar het JBP komen.

> Weet wel dat nakomen duurder is. Je hebt namelijk je eigen kosten voor vervoer plus je draagt de overhead van de rest van de excursie mee.
    >
    >
    > > Ik kijk net op de deelnemerslijst van de excursie en zie mn naam er al bij staan, terwijl ik nog niet eens heb gezegd dat ik 100% zeker meega… Het is namelijk nog lang niet zeker, en als ik meega dan zou ik op zaterdag willen komen als dat mogelijk is.
    >
    >

Pim van Geffen
    Participant

Wie op de lijst staat gaat mee en zonder jou wordt het ook lang niet zo leuk! Overigens, part-time excursies zijn alleen voor mensen met jonge kinderen…

Wat ben je anders van plan dan, tante Kaatje?

Pim

> Ik kijk net op de deelnemerslijst van de excursie en zie mn naam er al bij staan, terwijl ik nog niet eens heb gezegd dat ik 100% zeker meega…
    3779%20Op%20schoot%20met%20Tante%20Kaat.jpg

Hoi!
    Vergeet je het nou alweer?

admin
    Keymaster

…volgens deze-harrie heet die-harrie hoople en niet hoopel!

admin
    Keymaster

De roddel (na een koffietje op het IVA) is de wereld ingeholpen dat we al donderdagavond (na een borreltje op USR) vertrekken op excursie… hoe zit dat, bestuur?

> > Ik kijk net op de deelnemerslijst van de excursie en zie mn naam er al bij staan, terwijl ik nog niet eens heb gezegd dat ik 100% zeker meega… Het is namelijk nog lang niet zeker, en als ik meega dan zou ik op zaterdag willen komen als dat mogelijk is.
    >
    > hoi karen, volgens mij ga je wel mee want je naam staat op de lijst

admin
    Keymaster

hmm wie weet heb ik wel jonge kinderen :P weet jij veel…

> Wie op de lijst staat gaat mee en zonder jou wordt het ook lang niet zo leuk! Overigens, part-time excursies zijn alleen voor mensen met jonge kinderen…
    >
    > Wat ben je anders van plan dan, tante Kaatje?
    >
    > Pim
    >
    >
    > > Ik kijk net op de deelnemerslijst van de excursie en zie mn naam er al bij staan, terwijl ik nog niet eens heb gezegd dat ik 100% zeker meega…

Karen
    Participant

HOI!!! sorry hoor ik zag je even niet, deze keer heb jij gewonnen, wat was de stand ook alweer?

> Hoi!
    > Vergeet je het nou alweer?

Hoople
    Participant

Wat is hier gaande? ik ben nog geen twee weken weg of ik begrijp de miolnir humor niet meer. tijd om een ticket terug te boeken?

> HOI!!! sorry hoor ik zag je even niet, deze keer heb jij gewonnen, wat was de stand ook alweer?
    >
    > > Hoi!
    > > Vergeet je het nou alweer?
    >
    >

> Wat is hier gaande? ik ben nog geen twee weken weg of ik begrijp de miolnir humor niet meer. tijd om een ticket terug te boeken?

Sorry, maar dit is een onderonsje. Oftewel een zonderjoutje… :D

> HOI!!! sorry hoor ik zag je even niet, deze keer heb jij gewonnen, wat was de stand ook alweer?

Ben je dat ook al vergeten? Je maakt het er niet echt beter op op deze manier. :D

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)

You must be logged in to reply to this topic.