nachtbus?

Home Forums Stammtisch nachtbus?

This topic contains 4 replies, has 1 voice, and was last updated by  admin 22 years, 7 months ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Wisten jullie dat de nachtbus naar Bunnik niet op vrijdag rijdt, maar alleen op zaterdag?
    En dat het 20 euro kost om een taxi te nemen?
    De chauffeur wist overigens bijzonder schrander op te merken dat ik wat gedronken had. Hoe kan hij dat nou geweten hebben? Was het mijn dubbelslaande tong, mijn loensende oogjes of de ongetwijfeld enorme bier/jenever/vleugje-kots-lucht die van me af kwam dampen? Hij heeft me in ieder geval niet gemolesteerd na mijn iets te lollige en bijdehante antwoord op deze ontstellende constatering. Daar moet ik dan maar blij mee zijn.
    Bij het ontwaken vond ik trouwens een grote collectie feestartikelen in mijn kamer. Viel er toch nog iets te lachen.

admin
    Keymaster

Ik krijg meer en meer het vermoeden, dathet een leuke borrel was. Zou Huijsmans nog een fraaie kater hebben gehad?

> Wisten jullie dat de nachtbus naar Bunnik niet op vrijdag rijdt, maar alleen op zaterdag?
    > En dat het 20 euro kost om een taxi te nemen?
    > De chauffeur wist overigens bijzonder schrander op te merken dat ik wat gedronken had. Hoe kan hij dat nou geweten hebben? Was het mijn dubbelslaande tong, mijn loensende oogjes of de ongetwijfeld enorme bier/jenever/vleugje-kots-lucht die van me af kwam dampen? Hij heeft me in ieder geval niet gemolesteerd na mijn iets te lollige en bijdehante antwoord op deze ontstellende constatering. Daar moet ik dan maar blij mee zijn.
    > Bij het ontwaken vond ik trouwens een grote collectie feestartikelen in mijn kamer. Viel er toch nog iets te lachen.

admin
    Keymaster

> Ik krijg meer en meer het vermoeden, dathet een leuke borrel was. Zou Huijsmans nog een fraaie kater hebben gehad?

Een mooie rooie met een dikke kop, denk ik zo. Of misschien zelfs een Bengaalse Tijger.
    Het was in ieder geval een leuke borrel. Ik had alleen iets minder jenever moeten drinken.

admin
    Keymaster

> Ik krijg meer en meer het vermoeden, dathet een leuke borrel was. Zou Huijsmans nog een fraaie kater hebben gehad?

> > Wisten jullie dat de nachtbus naar Bunnik niet op vrijdag rijdt, maar alleen op zaterdag?
    > > En dat het 20 euro kost om een taxi te nemen?
    > > De chauffeur wist overigens bijzonder schrander op te merken dat ik wat gedronken had. Hoe kan hij dat nou geweten hebben? Was het mijn dubbelslaande tong, mijn loensende oogjes of de ongetwijfeld enorme bier/jenever/vleugje-kots-lucht die van me af kwam dampen? Hij heeft me in ieder geval niet gemolesteerd na mijn iets te lollige en bijdehante antwoord op deze ontstellende constatering. Daar moet ik dan maar blij mee zijn.
    > > Bij het ontwaken vond ik trouwens een grote collectie feestartikelen in mijn kamer. Viel er toch nog iets te lachen.

Wat zei jij dan tegen die chauffeur?

admin
    Keymaster

> Wat zei jij dan tegen die chauffeur?

Ik weet het niet precies meer (ik word ook een dagje ouder), maar het was iets als ‘Zou je denken?’. Daarna viel het gesprek meteen een beetje stil. Niet dat het gemiddelde gesprek met een taxichauffeur de moeite waard is. Of dat ik ueberhaupt een gestructureerd gesprek kon voeren. Zoals al gezegd was het erg gezellig…

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.