Naait ‘m!

Home Forums Stammtisch Naait ‘m!

This topic contains 5 replies, has 3 voices, and was last updated by  admin 23 years, 8 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Hebben wij nullen dit jaar? en zo ja, hoeveel?

Wij komen binnen een week of wat terug in het Hollandsche en verheugen ons nogal op ANDEREN, die de hele dag in de modder liggen de badderen. Paleomag boren is lollig, maar wij voelen ons allebei weer 18 ergens in nÖlvember…

Veel plezier bij de stadswandelingen en een innige kus aan zij, die daar behoefte aan hebben, behalve Bonko,

D & M-J.

admin
    Keymaster

Maandag met de studiesub-dag hebben we 6 aardwetenschappers gesproken en in korte tijd verteld over miolnir.

Pieter zei dat hij donderdag had binnengeluld.

Gisteren na het Cortege hadden Mirjam en Jeanine het aan een NC-er gevraagd. hij zei dat het “een aantal” was. Dat betekent dus meer dan een!

admin
    Keymaster

mooi te horen. Ram zo snel mogelijk op het board als je weet hoeveel het er zijn.

Groet,

NÖl D

> Maandag met de studiesub-dag hebben we 6 aardwetenschappers gesproken en in korte tijd verteld over miolnir.

> Pieter zei dat hij donderdag had binnengeluld.

> Gisteren na het Cortege hadden Mirjam en Jeanine het aan een NC-er gevraagd. hij zei dat het “een aantal” was. Dat betekent dus meer dan een!

Mr. T
    Participant

maar zeker niet alles.

Pieter
    Participant

Ik weet ook nog niet hoeveel; gisteren wist het senaat het niet, en de NC was niet aanspreekbaar i.v.m. het novitiaat.
    Het zijn er in ieder geval minimaal twee, maar hopelijk/waarschijnlijk veel meer!

admin
    Keymaster

Ik ben heel benieuwd. Laat het er alsjeblieft veel zijn, kunnen we wel gebruiken!

In spanning wachtend,

D

> Ik weet ook nog niet hoeveel; gisteren wist het senaat het niet, en de NC was niet aanspreekbaar i.v.m. het novitiaat.
    > Het zijn er in ieder geval minimaal twee, maar hopelijk/waarschijnlijk veel meer!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.