mop

Home Forums Stammtisch mop

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  Menne 20 years, 5 months ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

b’vo
    Participant

Eergisteren was ik bij mijn jaarclubgenoot Jan-Gollum op bezoek en we hadden het over Unitas en ik zei dat ik er laatst met Miolnir uit was gegooid met het aan flarden gescheurde veste van de Praeses SB nog in mijn handen. Toen werd het even stil en begon Jan-Gollum met het vertellen van deze mop:

Hij en een andere jaarclubgenoot, Pipo, zijn bijna afgestudeerd en willen een afstudeerborrel geven op Unitas. Ze gaan naar het SB en vragen wanneer dat nog mogelijk is binnenkort. Het SB kijkt in haar agenda en zien geen geschikte datum, ja, alleen de zaterdag na het leegdrinken is nog vrij, maar de schoonmakers komen pas op maandag. Pipo en Jan-Gollum grijpen hun kans en zeggen dat ze het niet erg vinden dat het niet is schoongemaakt en willen zelf wel een bezempje door de Hijweege halen. Het SB staat beteuterd te kijken en zeggen dat dat niet zo slim is en leggen Pipo en Jan-Gollum uit waarom: “Laatst zijn er 7 man een hele dag bezig geweest om aangekoekte klei van de muren te schrapen…!”

amateurs…

Menne
    Participant

Ik had nog gezegd dat ze de brandslang moesten gebruiken.
    Maar dat mag niet.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.