Home › Forums › Stammtisch › Miolnirlied als ringtone?
This topic contains 8 replies, has 5 voices, and was last updated by admin 20 years, 11 months ago.
-
AuthorPosts
-
May 28, 2004 at 13:45 #14362
Ik wil het miolnirlied als polyfone ringtone, lijkt me echt iets voor de commissie virus M!
En het miolnir wapen als achtergrondplaatje zou ook mooi zijn.MdR
May 31, 2004 at 07:52 #18722Ik denk dat we dan wel onze eerstejaars als de wiedeweerga in de commissie Virus M moeten installeren, want de huidige bezetting is opgegroeid met bakkelieten telefoons waaraan je moest slingeren en de centrale een viercijferig telefoonnummer op moest geven.
> Ik wil het miolnirlied als polyfone ringtone, lijkt me echt iets voor de commissie virus M!
> En het miolnir wapen als achtergrondplaatje zou ook mooi zijn.
>
> MdR
>
>
>June 1, 2004 at 07:55 #18723LOGO NAME: miolnir1 REF NO: 472713
Call : 09061919136 (£1.50 per minute)Kan je deze even uitproberen?
> Ik denk dat we dan wel onze eerstejaars als de wiedeweerga in de commissie Virus M moeten installeren, want de huidige bezetting is opgegroeid met bakkelieten telefoons waaraan je moest slingeren en de centrale een viercijferig telefoonnummer op moest geven.
>
>
> > Ik wil het miolnirlied als polyfone ringtone, lijkt me echt iets voor de commissie virus M!
> > En het miolnir wapen als achtergrondplaatje zou ook mooi zijn.
> >
> > MdR
> >
> >
> >
>
>June 1, 2004 at 09:46 #18724Voor 1,50 pond per minuut, plus mijn eigen kosten voor internationaal bellen ga ik niet even wat proberen. Hoe kom je heiraan, wat krijg ik op deze manier, en hoe werkt dit? Ik ben ook geen 20 euro per dag smssende sjaars…
> LOGO NAME: miolnir1 REF NO: 472713
> Call : 09061919136 (£1.50 per minute)
>
> Kan je deze even uitproberen?
>
>
>
>
> > Ik denk dat we dan wel onze eerstejaars als de wiedeweerga in de commissie Virus M moeten installeren, want de huidige bezetting is opgegroeid met bakkelieten telefoons waaraan je moest slingeren en de centrale een viercijferig telefoonnummer op moest geven.
> >
> >
> > > Ik wil het miolnirlied als polyfone ringtone, lijkt me echt iets voor de commissie virus M!
> > > En het miolnir wapen als achtergrondplaatje zou ook mooi zijn.
> > >
> > > MdR
> > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>June 1, 2004 at 12:04 #18725Dan krijg je een probeersel voor een Miolnir-logo.
Nou sjaars, dan is het aan jullie!
> Voor 1,50 pond per minuut, plus mijn eigen kosten voor internationaal bellen ga ik niet even wat proberen. Hoe kom je heiraan, wat krijg ik op deze manier, en hoe werkt dit? Ik ben ook geen 20 euro per dag smssende sjaars…
>
>
>
> > LOGO NAME: miolnir1 REF NO: 472713
> > Call : 09061919136 (£1.50 per minute)
> >
> > Kan je deze even uitproberen?
> >
> >
> >
> >
> > > Ik denk dat we dan wel onze eerstejaars als de wiedeweerga in de commissie Virus M moeten installeren, want de huidige bezetting is opgegroeid met bakkelieten telefoons waaraan je moest slingeren en de centrale een viercijferig telefoonnummer op moest geven.
> > >
> > >
> > > > Ik wil het miolnirlied als polyfone ringtone, lijkt me echt iets voor de commissie virus M!
> > > > En het miolnir wapen als achtergrondplaatje zou ook mooi zijn.
> > > >
> > > > MdR
> > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>June 1, 2004 at 13:11 #18726Oh, alle sjaars falen omdat ze waarschijnlijk op veldwerk zijn.
Nu een serieuze poging voor een logo (ditmaal via NL). Voor welke telefoon/type/provider wil je het?
En, als ik hem nog niet heb, mag je je telefoonnummer doormailen naar mij(Mijnvoornaam.vanderAchternaam@oliemaatschappij.com).> Dan krijg je een probeersel voor een Miolnir-logo.
>
> Nou sjaars, dan is het aan jullie!
>
>
> > Voor 1,50 pond per minuut, plus mijn eigen kosten voor internationaal bellen ga ik niet even wat proberen. Hoe kom je heiraan, wat krijg ik op deze manier, en hoe werkt dit? Ik ben ook geen 20 euro per dag smssende sjaars…
> >
> >
> >
> > > LOGO NAME: miolnir1 REF NO: 472713
> > > Call : 09061919136 (£1.50 per minute)
> > >
> > > Kan je deze even uitproberen?
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > > Ik denk dat we dan wel onze eerstejaars als de wiedeweerga in de commissie Virus M moeten installeren, want de huidige bezetting is opgegroeid met bakkelieten telefoons waaraan je moest slingeren en de centrale een viercijferig telefoonnummer op moest geven.
> > > >
> > > >
> > > > > Ik wil het miolnirlied als polyfone ringtone, lijkt me echt iets voor de commissie virus M!
> > > > > En het miolnir wapen als achtergrondplaatje zou ook mooi zijn.
> > > > >
> > > > > MdR
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>June 1, 2004 at 13:29 #18727… S.Meerlap@bertolli.it of was het iets anders?
> Oh, alle sjaars falen omdat ze waarschijnlijk op veldwerk zijn.
>
> Nu een serieuze poging voor een logo (ditmaal via NL). Voor welke telefoon/type/provider wil je het?
> En, als ik hem nog niet heb, mag je je telefoonnummer doormailen naar mij(Mijnvoornaam.vanderAchternaam@oliemaatschappij.com).
>
>
>
>
> > Dan krijg je een probeersel voor een Miolnir-logo.
> >
> > Nou sjaars, dan is het aan jullie!
> >
> >
> > > Voor 1,50 pond per minuut, plus mijn eigen kosten voor internationaal bellen ga ik niet even wat proberen. Hoe kom je heiraan, wat krijg ik op deze manier, en hoe werkt dit? Ik ben ook geen 20 euro per dag smssende sjaars…
> > >
> > >
> > >
> > > > LOGO NAME: miolnir1 REF NO: 472713
> > > > Call : 09061919136 (£1.50 per minute)
> > > >
> > > > Kan je deze even uitproberen?
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > > Ik denk dat we dan wel onze eerstejaars als de wiedeweerga in de commissie Virus M moeten installeren, want de huidige bezetting is opgegroeid met bakkelieten telefoons waaraan je moest slingeren en de centrale een viercijferig telefoonnummer op moest geven.
> > > > >
> > > > >
> > > > > > Ik wil het miolnirlied als polyfone ringtone, lijkt me echt iets voor de commissie virus M!
> > > > > > En het miolnir wapen als achtergrondplaatje zou ook mooi zijn.
> > > > > >
> > > > > > MdR
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>June 3, 2004 at 09:18 #18742Kunnen jullie dan ook iets verzinnen dat ik een mailtje krijg zodra er een nieuw bericht op de tisch staat? Dan hoef ik tenminste niet 280 keer per dag zowel m’n mail als de tisch te checken, maar slechts een van beide. Dan kan ik tenminste een beetje doorwerken.
> … S.Meerlap@bertolli.it of was het iets anders?
>
> > Oh, alle sjaars falen omdat ze waarschijnlijk op veldwerk zijn.
> >
> > Nu een serieuze poging voor een logo (ditmaal via NL). Voor welke telefoon/type/provider wil je het?
> > En, als ik hem nog niet heb, mag je je telefoonnummer doormailen naar mij(Mijnvoornaam.vanderAchternaam@oliemaatschappij.com).
> >
> >
> >
> >
> > > Dan krijg je een probeersel voor een Miolnir-logo.
> > >
> > > Nou sjaars, dan is het aan jullie!
> > >
> > >
> > > > Voor 1,50 pond per minuut, plus mijn eigen kosten voor internationaal bellen ga ik niet even wat proberen. Hoe kom je heiraan, wat krijg ik op deze manier, en hoe werkt dit? Ik ben ook geen 20 euro per dag smssende sjaars…
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > > LOGO NAME: miolnir1 REF NO: 472713
> > > > > Call : 09061919136 (£1.50 per minute)
> > > > >
> > > > > Kan je deze even uitproberen?
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > > Ik denk dat we dan wel onze eerstejaars als de wiedeweerga in de commissie Virus M moeten installeren, want de huidige bezetting is opgegroeid met bakkelieten telefoons waaraan je moest slingeren en de centrale een viercijferig telefoonnummer op moest geven.
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > > Ik wil het miolnirlied als polyfone ringtone, lijkt me echt iets voor de commissie virus M!
> > > > > > > En het miolnir wapen als achtergrondplaatje zou ook mooi zijn.
> > > > > > >
> > > > > > > MdR
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>June 4, 2004 at 10:57 #18748…ik kan wel ‘iets’ verzinnen, maar de kans is statisTisch gezien 100% dat het niet werkt…, net als jij op dit moment doet…
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.