Met 180 km/h……

Home Forums Stammtisch Met 180 km/h……

This topic contains 6 replies, has 3 voices, and was last updated by  bvo 21 years ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Tijdens mijn terugreis op de A30. Was ik bijna met koppijn en een kater thuisgekomen.

Heeft iemand trouwens mijn zakmes gevonden? Met houten heft en messing beslag en inkepingen in het handvat waar je vingers zo lekker invallen

Alvast bedankt, IR

admin
    Keymaster

Ik zou eens te rade gaan bij mijnheer de P. Maar de slaapzak van Sier is ook een goede optie…

Tabaksblatt

> Tijdens mijn terugreis op de A30. Was ik bijna met koppijn en een kater thuisgekomen.
    >
    > Heeft iemand trouwens mijn zakmes gevonden? Met houten heft en messing beslag en inkepingen in het handvat waar je vingers zo lekker invallen
    >
    > Alvast bedankt, IR

knife.jpg

admin
    Keymaster

Nou, ik heb geen mes ‘met houten heft en messing beslag en inkepingen in het handvat waar je vingers zo lekker invallen’.

Ik kan wel voorzien in een mes met houten heft en messing beslag zonder inkepingen. Die is op een van de vorige excursies al eens gevonden en nog steeds niet opgeeist.

Pieter
    Participant

Van alle nooit opgeeiste rariteiten kunnen we een complete kast op het IVA vullen!

Oh wacht, die is al gevuld. Kamer N214. Leg dat mes daar maar bij, naast Bouko’s BOAS.

> Nou, ik heb geen mes ‘met houten heft en messing beslag en inkepingen in het handvat waar je vingers zo lekker invallen’.
    >
    > Ik kan wel voorzien in een mes met houten heft en messing beslag zonder inkepingen. Die is op een van de vorige excursies al eens gevonden en nog steeds niet opgeeist.
    >
    >
    >

bvo
    Participant

…mijn BOAS? AAAAAAAAaaaahhh… Ik dacht dat ie in de slaapzak van de “Wortel” lag…

Pieter
    Participant

Om te wortel-trekken zeker? haha wat drie-dubbelzinnig.

> …mijn BOAS? AAAAAAAAaaaahhh… Ik dacht dat ie in de slaapzak van de “Wortel” lag…

bvo
    Participant

…nee wortel snijden met met ‘mes met de lekkere handvaten’…

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.