meegenieten

Home Forums Stammtisch meegenieten

This topic contains 46 replies, has 16 voices, and was last updated by  Annelies 15 years, 5 months ago.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 47 total)
  • Author

Annelies
    Participant

Ik heb ook mijn foto’s geupload. Ze staan in mijn mapje: hoe zorg ik nou dat ze ook in het mapje van Sauerland 2009 komen?
    En ik zie AP’s foto’s nergens.

CdG
    Keymaster

Allereerst bedankt voor de foto’s !

– open je eigen album ‘Sauerland 2009’ en kies links voor ‘edit album’. Vul dan onder het veld ‘keywords’ in: sauerland;2009

De foto’s van A-P heb ik weer in zijn eigen album geplaatst. Deze zijn terug te vinden via http://miolnir.xs4all.nl/gallery2/key/sauerland;2009 (als je bovenstaande actie hebt uitgevoerd, staan jouw foto’s er ook bij)

Emma
    Participant

Er staan trouwens wat dingen dubbel in… Eerst krijg je Cyriels foto’s los, daarna op pagina 9 staat nog een album met Cyriels foto’s, en vanaf daar gaat het op pagina 9 verder met AP’s foto’s los… Waarom is dat?

CdG
    Keymaster

Dat weet bijna niemand.

Douwe
    Participant

CdG, vind jij me niet meer lief? Ik kan er niet meer in.

virus-m
    Participant

Natuurlijk hou ik nog van je, je hoeft toch geen scene te maken in het openbaar?
    Check je gmail!

Douwe
    Participant

Dank voor je berichtje, alles is weer goed.

CdG
    Keymaster

Daar ben ik blij om!

Annelies
    Participant

Gelukt! Alleen is er nu een mapje met mijn sauerland foto’s in het mapje met sauerland foto’s. Het is allemaal niet gemakkelijk…

CdG
    Keymaster

Klopt, mijn uitleg was niet helemaal handig: Het Sauerland 2009 mapje in het fotoboek bevat alle items die als keyword ‘sauerland’ en ‘2009’ hebben. Als je alleen je eigen album (en niet alle foto’s daarin) deze keywords geeft, komt het mapje er in.

Ik heb inmiddels alle foto’s (die van jou, van A-P, van mezelf en ook de foto’s die bni gisterenavond heeft ge-upload) voorzien van de keywords sauerland;2009.

an3s
    Participant

BNI, wat een prachtige foto die 3167 van A-P en de nullen, die vat het hele kennismakingsgebeuren werkelijk briljant samen in 1 plaatje

Jan
    Participant

CdG ik wil ook graag de foto’s bekijken en heb me volgens mij al meerdere malen geregistreerd…? of misschien ook niet?

CdG
    Keymaster

WW ge reset en naar je hete post gestuurd,

gr.
    CdG

bvo
    Participant

Ik vind 2009115-bni-3244.jpg wel een mooie samenvatting: in pleurisweer door de drek is lachen…

Suus
    Keymaster

Jeej ik kan ze zien! Ze zijn.. wel leuk.. ik had alleen niet de tijd van m’n leven lijkt ‘t.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 47 total)

You must be logged in to reply to this topic.