LUSTRUMGALA UGV

Home Forums Stammtisch LUSTRUMGALA UGV

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Douwe van Hinsbergen 19 years, 4 months ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Karen
    Participant

Waarde leden en oud-leden,

Nog vijf dagen… en dan is het Diamanten Lustrumgala van de U.G.V.!! (zaterdag 14 januari)

Kaartjes kosten slechts 30 euro en hiervoor krijgt u de hele avond/nacht drank, hapjes, een rode loper, een prachtige locatie onder de Dom (Lofen), een geweldige beandth (Juicy Rocks), en een knallende DJ!!

Bovendien hebben al vele ouwe lullen toegezegd te komen, dus voor de ouderen onder u: u zult zeker niet alleen komen staan tussen allerlei springend en feestend studentengrut.

Volgens mijn informatie hebben tot nu toe de volgende Miolnir (oud)leden een kaartje gekocht: Anke, Menne, AP, Hince, Steffie en ondergetekende. Dit zegt natuurlijk niet alles want van al verschillende anderen heb ik gehoord dat ze zullen komen.

Genoeg reden om zaterdag ook te komen lijkt me! U kunt deze hele week nog kaartjes kopen in de UGV-kamer en in de (lunch)pauze(s) zult u bij ondergetekende en/of andere leden van de Lustrumcommissie achter de Galatafel in de onderwijshal een kaartje kunnen kopen. U kunt contant betalen, pinnen en zelfs betalen via een eenmalige machtiging.
    Ook is het mogelijk om via de mail (ugv@geo.uu.nl) of via de telefoon (030-2532019) kaartjes te bestellen.

Dus haal uw gala-outfit weer uit de kast en hang hem maar vast uit, dan kunt u erop rekenen dat het een geweldige galanacht gaat worden! Wij als Lustrumcommissie doen in ieder geval ons uiterste best om dit te realiseren!

Ik hoop u allen zaterdag te mogen begroeten!

Met vriendelijke groet, namens de XIIe Lustrumcommissie der U.G.V. ‘Diamant’,

Karen Oud
    tevens uw Ab actis h.t.

Check!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.