Lustrum excrursie korte versie?

Home Forums Stammtisch Lustrum excrursie korte versie?

This topic contains 6 replies, has 6 voices, and was last updated by  Karen 17 years, 4 months ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

SJB
    Participant

Komt er ook nog een mogelijkheid om na te komen op de lustrum excursie?

Voor mij is 9 dagen een beetje te lang.

Groet,

SJB

Douwe
    Participant

Ja, ja, alleen maar om de ALV bij te wonen zeker?

bvo
    Participant

…da’s een aardige manier om oude oud-leden mee op excursie te krijgen!

SJB
    Participant

Je moet wat over hebben voor een hoge klassering in het Pullen register….

McBrown
    Participant

SJB,

Het college gaat van Istanbul naar Antalya, dwars door de bergen. Op dezelfde breedtegraad als waar het college zich bevindt, liggen diverse luchthavens langs de kust (Izmir, Kusadasi, Bodrum, etc). Dus in de buurt van het college komen is geen enkel probleem. Hoe we ervoor zorgen dat het college en jij samenkomen is echter wel lastig.

Je moet dan waarschijnlijk op eigen gelegenheid van dat vliegveld naar het college gaan, aangezien het college dan toch nog zo’n 100 – 200 km uit de kust vertoeft. Misschien dat er bij meerdere nakomers een busje gestuurd kan worden?

Onze precieze route en planning is op dit moment nog niet bekend, al zal het college zich op de 23ste en 24ste maart zich “in de buurt” van bovengenoemde vliegvelden bevinden.

Dus: indien je toe bent aan een avontuurtje met het Turkse openbaar vervoer kun je prima nakomen. Nakomers ophalen wordt wat lastiger. Of huur een auto en kom achter de busjes aanrijden?

We houden in ieder geval iedereen op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen!

Gr. McBrown

Het zal wellicht een beetje lastig worden. In Januari zullen Nuri en ik het definitieve programma maken en dan kan ik meer zeggen. Wat mogelijk is, is om op Izmir te vliegen en de bus naar Kula te pakken (heb ik eerder gedaan en is te doen). We zullen waarschijnlijk in of nabij Kula verblijven gedurende een dag of twee, en dan verder naar het zuiden trekken. Ik denk dat we daar na een dag of drie zullen zijn. Andere mogelijkheid is om een retourtje Antalya te boeken en de bus naar Kas te pakken, omdat we daar zeker de laatste drie dagen zullen zijn. Dat is wellicht de beste optie.

Conclusie van deze warboel: Ik zal een standaard B-programma voor nakomers maken op basis van een retourtje Antalya en eventueel een busreis. Als er genoeg nakomers zijn is het wellicht mogelijk om een busje in Antalya te huren en vanuit daar een dag of 3 excursie mee te doen.

D

Karen
    Participant

Oh relaxt!! Ik zat ook aan een verkorte versie te denken, de lange is voor mij zeer waarschijnlijk niet haalbaar…

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.