Home › Forums › Stammtisch › Linda, ga je novitiaat lopen…krijg je mijn handtekening
This topic contains 21 replies, has 2 voices, and was last updated by admin 23 years, 1 month ago.
-
AuthorPosts
-
May 17, 2002 at 13:58 #16330
> Wel Linda,
> Zoals Ruis inmiddels wel duidelijk moet hebben gemaakt wil hij geen contact met jou. De beweegreden daarvan ken ik niet, maar het is nou eenmaal zo.
> En qua teksten: ze worden nog veel beter…
May 17, 2002 at 13:59 #16331Natuurlijk ben je Aangeschoten Wild: je zit in het bestuur.
> > Zullen we het niet over Britney hebben EN LAAT HET AL HELEMAAL UIT JE BOLLE HOOFD OM AANGESCHOTEN WILD MET HAAR TE VERGELIJKEN!!. De teksten zijn goed, de muziek ook, dus het kan niet anders dan aan de karige smaak van Mr T. liggen dat het niet geheel goed valt. Misschien moeten we meer Huub Hangop covers spelen…
> In het kader van ‘wat je zegt ben je zelf’ zeg ik nu: “AW”. want dat ben IK en niet jij.
> Groeten aan HuubMay 17, 2002 at 14:02 #16332Ach zo,
Het wordt tijd dat ik een stevig onderonsje met Khoo ga houden geloof ik…
Maar Linda, als je al lang met hem gemaild hebt, waarom ben je dan naar op zoek in vredesnaam? Wat moet je nog van Mi¨lnir weten over Ruis? Dat hij 1.70 klein is, een bierbuik heeft en slechte TV-programma’s maakt?
Ik zeg niks meer. Hou maar in de gaten wat Aangeschoten Wild doet op aangeschotenwild.com en vier fijn je 20e verjaardag.
> > Wel Linda,
> > Zoals Ruis inmiddels wel duidelijk moet hebben gemaakt wil hij geen contact met jou. De beweegreden daarvan ken ik niet, maar het is nou eenmaal zo.
> > En qua teksten: ze worden nog veel beter…
May 17, 2002 at 14:10 #16333> Ach zo,
> Het wordt tijd dat ik een stevig onderonsje met Khoo ga houden geloof ik…
> Maar Linda, als je al lang met hem gemaild hebt, waarom ben je dan naar op zoek in vredesnaam? Wat moet je nog van Mi¨lnir weten over Ruis? Dat hij 1.70 klein is, een bierbuik heeft en slechte TV-programma’s maakt?
> Ik zeg niks meer. Hou maar in de gaten wat Aangeschoten Wild doet op aangeschotenwild.com en vier fijn je 20e verjaardag.
> > > Wel Linda,
> > > Zoals Ruis inmiddels wel duidelijk moet hebben gemaakt wil hij geen contact met jou. De beweegreden daarvan ken ik niet, maar het is nou eenmaal zo.
> > > En qua teksten: ze worden nog veel beter…
May 17, 2002 at 14:19 #16334> Wel Linda,
> Zoals Ruis inmiddels wel duidelijk moet hebben gemaakt wil hij geen contact met jou. De beweegreden daarvan ken ik niet, maar het is nou eenmaal zo.
May 17, 2002 at 14:20 #16335> Ach zo,
> Het wordt tijd dat ik een stevig onderonsje met Khoo ga houden geloof ik…
> Maar Linda, als je al lang met hem gemaild hebt, waarom ben je dan naar op zoek in vredesnaam? Wat moet je nog van Mi¨lnir weten over Ruis? Dat hij 1.70 klein is, een bierbuik heeft en slechte TV-programma’s maakt?
> Ik zeg niks meer. Hou maar in de gaten wat Aangeschoten Wild doet op aangeschotenwild.com en vier fijn je 20e verjaardag.
> > > Wel Linda,
> > > Zoals Ruis inmiddels wel duidelijk moet hebben gemaakt wil hij geen contact met jou. De beweegreden daarvan ken ik niet, maar het is nou eenmaal zo.
> > > En qua teksten: ze worden nog veel beter…
May 17, 2002 at 20:10 #16336> Wel Linda,
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.