Home › Forums › Stammtisch › Linda, ga je novitiaat lopen…krijg je mijn handtekening
This topic contains 21 replies, has 2 voices, and was last updated by admin 22 years, 11 months ago.
-
AuthorPosts
-
May 15, 2002 at 16:50 #13669
In je queeste naar de leden van Aangeschoten Wild beloof ik je een handtekening van de prominenten dezer formatie, indien je het novitiaat van USR gaat doorlopen.
Tevens beloof ik je nadere kennismaking met PB
DvH
May 15, 2002 at 19:38 #16312> In je queeste naar de leden van Aangeschoten Wild beloof ik je een handtekening van de prominenten dezer formatie, indien je het novitiaat van USR gaat doorlopen.
> Tevens beloof ik je nadere kennismaking met PB
> DvH
Ja ok, maar dan a.u.b. geen kennismaking met PB.
En ook niet met Ted…May 16, 2002 at 12:22 #16315> In je queeste naar de leden van Aangeschoten Wild beloof ik je een handtekening van de prominenten dezer formatie, indien je het novitiaat van USR gaat doorlopen.
> DvH
Moet ze wel het novitiaat afmaken…..
May 16, 2002 at 12:23 #16316> In je queeste naar de leden van Aangeschoten Wild beloof ik je een handtekening van de prominenten dezer formatie, indien je het novitiaat van USR gaat doorlopen.
> DvH
May 16, 2002 at 14:38 #16317> > In je queeste naar de leden van Aangeschoten Wild beloof ik je een handtekening van de prominenten dezer formatie, indien je het novitiaat van USR gaat doorlopen.
> > Tevens beloof ik je nadere kennismaking met PB
> > DvH
Maar dan heb je het ook wel meteen over de ergste verschrikking waar je tijdens het novitiaat mee te maken krijgt……
May 16, 2002 at 14:51 #16318> > In je queeste naar de leden van Aangeschoten Wild beloof ik je een handtekening van de prominenten dezer formatie, indien je het novitiaat van USR gaat doorlopen.
> > Tevens beloof ik je nadere kennismaking met PB
> > DvH
> Moet ze wel het novitiaat afmaken…..
o,ooooooooooh…
May 16, 2002 at 15:10 #16320> > > In je queeste naar de leden van Aangeschoten Wild beloof ik je een handtekening van de prominenten dezer formatie, indien je het novitiaat van USR gaat doorlopen.
> > > Tevens beloof ik je nadere kennismaking met PB
> > > DvH
> Maar dan heb je het ook wel meteen over de ergste verschrikking waar je tijdens het novitiaat mee te maken krijgt……
ALLEEN MAAR WAT SNOEPIES VAN POTLOODVENTERS..
May 17, 2002 at 09:37 #16321Douwe, ik vind het volkomen belachelijk dat je nu een van die 963 cd’s van je band, die er nog over zijn, op deze manier probeert te slijten (is dat nog eens een aardige woord speling op de titel ervan) aan volkomen onschuldige (?) meisjes, waarvan ik me afvraag wat ze op deze stammtisch te zoeken hebben en waarom ze geinteresseerd zijn in Wales (zie profiles.yahoo.com/adnil308).
May 17, 2002 at 11:02 #16322> Douwe, ik vind het volkomen belachelijk dat je nu een van die 963 cd’s van je band, die er nog over zijn, op deze manier probeert te slijten (is dat nog eens een aardige woord speling op de titel ervan) aan volkomen onschuldige (?) meisjes, waarvan ik me afvraag wat ze op deze stammtisch te zoeken hebben en waarom ze geinteresseerd zijn in Wales (zie profiles.yahoo.com/adnil308).
EN IK BEN NIET GEINTERESSEERD IN WALES, EN IK BEN GEEN MEISJE, IK BEN EEN JONGEVROUW VAN 19.
EN DIE TEKSTEN DIE ZE SCHRIJVEN ZIJN BEST GOED, ALLEEN WORDT JE ER WEL WAT DEPRI VAN…
EN WIE BEN JIJ EIGENLIJK??????????May 17, 2002 at 11:21 #16323Als je niet bekend bent met het fenomeen Mr. T, de grootse acteur die ooit, begin jaren ’80 en eind jaren ’90, B.A. (Bad Attitude) Baracus speelde in een serie genaamd “The A-Team” val je misschien een beetje tussen ‘meisje’ en ‘jonge vrouw’, of om de woorden van Britney aan te halen: “I’m not a girl, not yet a woman”. Dat is tenminste ook muziek waar je vrolijk van woord en die ook nog eens leuk is om naar te kijken.
> EN IK BEN NIET GEINTERESSEERD IN WALES, EN IK BEN GEEN MEISJE, IK BEN EEN JONGEVROUW VAN 19.
> EN DIE TEKSTEN DIE ZE SCHRIJVEN ZIJN BEST GOED, ALLEEN WORDT JE ER WEL WAT DEPRI VAN…
> EN WIE BEN JIJ EIGENLIJK??????????May 17, 2002 at 12:09 #16324> Als je niet bekend bent met het fenomeen Mr. T, de grootse acteur die ooit, begin jaren ’80 en eind jaren ’90, B.A. (Bad Attitude) Baracus speelde in een serie genaamd “The A-Team” val je misschien een beetje tussen ‘meisje’ en ‘jonge vrouw’, of om de woorden van Britney aan te halen: “I’m not a girl, not yet a woman”. Dat is tenminste ook muziek waar je vrolijk van woord en die ook nog eens leuk is om naar te kijken.
Ik kijk niet graag naar Titney, ik ben geen pot.
En ze doet net alsof ze nog maagd is…. yeah sure….
>> > EN IK BEN NIET GEINTERESSEERD IN WALES, EN IK BEN GEEN MEISJE, IK BEN EEN JONGEVROUW VAN 19.
> > EN DIE TEKSTEN DIE ZE SCHRIJVEN ZIJN BEST GOED, ALLEEN WORDT JE ER WEL WAT DEPRI VAN…
> > EN WIE BEN JIJ EIGENLIJK??????????May 17, 2002 at 13:21 #16325Wel Linda,
Zoals Ruis inmiddels wel duidelijk moet hebben gemaakt wil hij geen contact met jou. De beweegreden daarvan ken ik niet, maar het is nou eenmaal zo.
En qua teksten: ze worden nog veel beter…
May 17, 2002 at 13:23 #16326Zullen we het niet over Britney hebben EN LAAT HET AL HELEMAAL UIT JE BOLLE HOOFD OM AANGESCHOTEN WILD MET HAAR TE VERGELIJKEN!!. De teksten zijn goed, de muziek ook, dus het kan niet anders dan aan de karige smaak van Mr T. liggen dat het niet geheel goed valt. Misschien moeten we meer Huub Hangop covers spelen…
May 17, 2002 at 13:57 #16328> Zullen we het niet over Britney hebben EN LAAT HET AL HELEMAAL UIT JE BOLLE HOOFD OM AANGESCHOTEN WILD MET HAAR TE VERGELIJKEN!!. De teksten zijn goed, de muziek ook, dus het kan niet anders dan aan de karige smaak van Mr T. liggen dat het niet geheel goed valt. Misschien moeten we meer Huub Hangop covers spelen…
In het kader van ‘wat je zegt ben je zelf’ zeg ik nu: “AW”. want dat ben IK en niet jij.
Groeten aan HuubMay 17, 2002 at 13:57 #16329> Zullen we het niet over Britney hebben EN LAAT HET AL HELEMAAL UIT JE BOLLE HOOFD OM AANGESCHOTEN WILD MET HAAR TE VERGELIJKEN!!. De teksten zijn goed, de muziek ook, dus het kan niet anders dan aan de karige smaak van Mr T. liggen dat het niet geheel goed valt. Misschien moeten we meer Huub Hangop covers spelen…
In het kader van ‘wat je zegt ben je zelf’ zeg ik nu: “AW”. want dat ben IK en niet jij.
Groeten aan Huub -
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.