Lieve Linda

Home Forums Stammtisch Lieve Linda

This topic contains 9 replies, has 2 voices, and was last updated by  admin 22 years, 11 months ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Hallo Linda,

Laat ik je dit zeggen: Elck syn waerom!
    Enkele weken geleden heb ik je op het hart gedrukt (als Den P.;tegenwoordig dus P.e.t.) dat je je op onze deftige Stammtisch dient te gedragen en niet telkens je grote scheur open moet trekken. Ik neem je niet kwalijk dat je niet tegen geologenhumor kunt, maar begeef je dan niet op een geologen-site! Iedereen is welkom op Miölnir’s homepage en ook op de Stammtisch, maar zoals het in elke stamkroeg gaat, gelden ook hier enkele ongeschreven regeltjes. Als je je daar niet aan houdt wordt je in de zeik gezet (of door de zut gesleept), hetgeen je dan aan jezelf te danken hebt. Leer hiervan en wordt maar gauw student!

Groeten,
    PvG

admin
    Keymaster

> Hallo Linda,

> Laat ik je dit zeggen: Elck syn waerom!
    > Enkele weken geleden heb ik je op het hart gedrukt (als Den P.;tegenwoordig dus P.e.t.) dat je je op onze deftige Stammtisch dient te gedragen en niet telkens je grote scheur open moet trekken. Ik neem je niet kwalijk dat je niet tegen geologenhumor kunt, maar begeef je dan niet op een geologen-site! Iedereen is welkom op Miölnir’s homepage en ook op de Stammtisch, maar zoals het in elke stamkroeg gaat, gelden ook hier enkele ongeschreven regeltjes. Als je je daar niet aan houdt wordt je in de zeik gezet (of door de zut gesleept), hetgeen je dan aan jezelf te danken hebt. Leer hiervan en wordt maar gauw student!

> Groeten,
    > PvG

Dus dit was nou geologenhumor, nou daar ben ik dan mooi ingelopen.

admin
    Keymaster

Ik begrijp ook niet helemaal waar P. e.t. die K vandaan haalt. Bij mijn weten is het toch echt Linda Bouwval.

> > Hallo Linda,

> > Laat ik je dit zeggen: Elck syn waerom!
    > > Enkele weken geleden heb ik je op het hart gedrukt (als Den P.;tegenwoordig dus P.e.t.) dat je je op onze deftige Stammtisch dient te gedragen en niet telkens je grote scheur open moet trekken. Ik neem je niet kwalijk dat je niet tegen geologenhumor kunt, maar begeef je dan niet op een geologen-site! Iedereen is welkom op Miölnir’s homepage en ook op de Stammtisch, maar zoals het in elke stamkroeg gaat, gelden ook hier enkele ongeschreven regeltjes. Als je je daar niet aan houdt wordt je in de zeik gezet (of door de zut gesleept), hetgeen je dan aan jezelf te danken hebt. Leer hiervan en wordt maar gauw student!

> > Groeten,
    > > PvG

> Dus dit was nou geologenhumor, nou daar ben ik dan mooi ingelopen.

Hoepel
    Participant

Het was toch Linda ‘Inelkaargepleurdedoorzonwoning’ Stolkmans?

> Ik begrijp ook niet helemaal waar P. e.t. die K vandaan haalt. Bij mijn weten is het toch echt Linda Bouwval.

> > > Hallo Linda,

> > > Laat ik je dit zeggen: Elck syn waerom!
    > > > Enkele weken geleden heb ik je op het hart gedrukt (als Den P.;tegenwoordig dus P.e.t.) dat je je op onze deftige Stammtisch dient te gedragen en niet telkens je grote scheur open moet trekken. Ik neem je niet kwalijk dat je niet tegen geologenhumor kunt, maar begeef je dan niet op een geologen-site! Iedereen is welkom op Miölnir’s homepage en ook op de Stammtisch, maar zoals het in elke stamkroeg gaat, gelden ook hier enkele ongeschreven regeltjes. Als je je daar niet aan houdt wordt je in de zeik gezet (of door de zut gesleept), hetgeen je dan aan jezelf te danken hebt. Leer hiervan en wordt maar gauw student!

> > > Groeten,
    > > > PvG

> > Dus dit was nou geologenhumor, nou daar ben ik dan mooi ingelopen.

admin
    Keymaster

Linda,

Als 80 bent mag je je naam in Linda Ruïne veranderen.

> Het was toch Linda ‘Inelkaargepleurdedoorzonwoning’ Stolkmans?

>
    > > Ik begrijp ook niet helemaal waar P. e.t. die K vandaan haalt. Bij mijn weten is het toch echt Linda Bouwval.

> > > > Hallo Linda,

> > > > Laat ik je dit zeggen: Elck syn waerom!
    > > > > Enkele weken geleden heb ik je op het hart gedrukt (als Den P.;tegenwoordig dus P.e.t.) dat je je op onze deftige Stammtisch dient te gedragen en niet telkens je grote scheur open moet trekken. Ik neem je niet kwalijk dat je niet tegen geologenhumor kunt, maar begeef je dan niet op een geologen-site! Iedereen is welkom op Miölnir’s homepage en ook op de Stammtisch, maar zoals het in elke stamkroeg gaat, gelden ook hier enkele ongeschreven regeltjes. Als je je daar niet aan houdt wordt je in de zeik gezet (of door de zut gesleept), hetgeen je dan aan jezelf te danken hebt. Leer hiervan en wordt maar gauw student!

> > > > Groeten,
    > > > > PvG

> > > Dus dit was nou geologenhumor, nou daar ben ik dan mooi ingelopen.

admin
    Keymaster

Linda,
    Ik wist niet dat het Linda K. moest zijn; dat heeft Nicolas gemeld in zijn bericht (zie onder). Groet, P.e.t.

admin
    Keymaster

> Linda,
    > Ik wist niet dat het Linda K. moest zijn; dat heeft Nicolas gemeld in zijn bericht (zie onder). Groet, P.e.t.

TUURLIJK. GROETJES!

admin
    Keymaster

> > Linda,
    > > Ik wist niet dat het Linda K. moest zijn; dat heeft Nicolas gemeld in zijn bericht (zie onder). Groet, P.e.t.

> TUURLIJK. GROETJES!

Kijk maar naar de IP nummers (bovenaan tussen haakjes). Doei.

admin
    Keymaster

> > > Linda,
    > > > Ik wist niet dat het Linda K. moest zijn; dat heeft Nicolas gemeld in zijn bericht (zie onder). Groet, P.e.t.

> > TUURLIJK. GROETJES!

> Kijk maar naar de IP nummers (bovenaan tussen haakjes). Doei.

groeten aan virus-m

admin
    Keymaster

> > Kijk maar naar de IP nummers (bovenaan tussen haakjes). Doei.

> groeten aan virus-m

En de groeten terug. Het is heel simpel:
    Kijk naar de IP nummers en je weet waar het bericht vandaan komt.

213.75.xxx.xxx = Olympus.planet.nl = Linda Kr.
    131.211.xxx.xxx = geo.uu.nl = iedereen zo’n beetje
    24.132.xxx.xxx = A2000.nl = N. Ruis
    enz, enz.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

You must be logged in to reply to this topic.