Lente!

Home Forums Stammtisch Lente!

This topic contains 6 replies, has 5 voices, and was last updated by  Mr. T 20 years, 1 month ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author

Pim van Geffen
    Participant

McBrown, ik moest even aan je denken bij Dirkjan vandaag…

McBrown
    Participant

Waarom? vanwege het woord “buik”?

Of denk je stiekem wel vaker aan mij?

Pim van Geffen
    Participant

Nou, als ik aan de lente denk dan denk ik aan lekker op excursie gaan! Jij doet wel leuk mee met allemaal grapjes voor de meeneemlijst enzo; alsof je er zelf ook heel veel zin in hebt; maar dan ineens ga je lekker toch niet mee…?

Beetje zo van:

“Heb jij ook zo’n zin in excursie?”
    – “Huh?”
    “Ik ook niet eigenlijk…”

Nou ja, Dirkjan uitleggen maakt het ook niet leuker… Volgens mij heb je daar in Schotland een chronisch gebrek aan Hollandsche humor. Heb je geen leuke Schotse stripjes of grapjes?

Ja, McBrown. Het College is ineens te min voor je geworden he! Nu heb je ineens allemaal Schotse ‘vrienden’ en die kunnen ook allemaal hard drinken (tot 11 uur).

Volgens mij begin je het stiekum gewoon geweldig te vinden in Edinburgh, maar durf je het ons gewoon niet te vertellen.

Anglofiel!

Matthijs de Rooij
    Participant

Tot 11 uur… stumper.

Wat een egocentrisch wereldbeeld heb jij, blijf lekker in ENGELAND jij!

Pim van Geffen
    Participant

Nounounounounou… niet zo op elkaar gaan schelden op de Tisch, he. Beetje de web-etiquette in ere houden mag ook best wel een keer.

Heb trouwens nooit zoveel gehad met die kutbritten:
    [img]http://theterrortwins.homestead.com/files/SteveNjoeBrittishOutfits.JPG[/img]

Mr. T
    Participant

haha, die linker heeft zelfs een cameltoe
    http://cameltoe.bolt.com/

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

You must be logged in to reply to this topic.