Lees ik hier mijn naam??

Home Forums Stammtisch Lees ik hier mijn naam??

This topic contains 2 replies, has 1 voice, and was last updated by  admin 23 years ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Leeden van Miolnir, een oprecht goede middag,

Wat spijt het mij te moeten zien dat jullie Stammtisch bevuild is met schrijven dat niets, maar dan ook niets met het geologisch gebeuren in z’n algemeen te maken heeft.
    Ik weet ook niet waarom Linda K. jullie forum gebruikt om haar gevoelens jegens mij kenbaar te maken, er is geloof ik duidelijk genoeg gezegd dat ik geen lid ben van jullie college.
    Wellicht kan ze eens gaan spammen op het Britney Spears forum, een plek op het WWW waar ik met enige regelmaat te vinden ben, want zeg nou zelf, wie wil er nou niet met gelijk gestemden over zo’n mooi schepsel als Ms Spears chatten.

Fijne dag nog, en DvH, bedankt voor je Sms..

Lator

admin
    Keymaster

> Leeden van Miolnir, een oprecht goede middag,

> Wat spijt het mij te moeten zien dat jullie Stammtisch bevuild is met schrijven dat niets, maar dan ook niets met het geologisch gebeuren in z’n algemeen te maken heeft.
    > Ik weet ook niet waarom Linda K. jullie forum gebruikt om haar gevoelens jegens mij kenbaar te maken, er is geloof ik duidelijk genoeg gezegd dat ik geen lid ben van jullie college.
    > Wellicht kan ze eens gaan spammen op het Britney Spears forum, een plek op het WWW waar ik met enige regelmaat te vinden ben, want zeg nou zelf, wie wil er nou niet met gelijk gestemden over zo’n mooi schepsel als Ms Spears chatten.

> Fijne dag nog, en DvH, bedankt voor je Sms..

> Lator

admin
    Keymaster

Fijne meneer Nicolaas,

Ik ben blij dat je de sms leuk vond. Ik vond het ook wel leuk, maar ik weet niet of alle mensen, eentje natuurlijk in het bijzonder, je weet wel wie, het ook leuk zou vinden om te lezen. Wie weet, misschien wel, maar ik heb zo mijn twijfels.

Ik groet U

DvH

> > Leeden van Miolnir, een oprecht goede middag,

> > Wat spijt het mij te moeten zien dat jullie Stammtisch bevuild is met schrijven dat niets, maar dan ook niets met het geologisch gebeuren in z’n algemeen te maken heeft.
    > > Ik weet ook niet waarom Linda K. jullie forum gebruikt om haar gevoelens jegens mij kenbaar te maken, er is geloof ik duidelijk genoeg gezegd dat ik geen lid ben van jullie college.
    > > Wellicht kan ze eens gaan spammen op het Britney Spears forum, een plek op het WWW waar ik met enige regelmaat te vinden ben, want zeg nou zelf, wie wil er nou niet met gelijk gestemden over zo’n mooi schepsel als Ms Spears chatten.

> > Fijne dag nog, en DvH, bedankt voor je Sms..

> > Lator

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.