lachuh

Home Forums Stammtisch lachuh

This topic contains 22 replies, has 10 voices, and was last updated by  b’vo 20 years, 3 months ago.

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author

Pim van Geffen
    Participant

Dat heet globalisering. Je kunt niet achterblijven Hince; maar ik wed dat het bier hier beter is dan in de Gobi…

b’vo
    Participant

Globalisering? Weet je wat globanalisering is?

Op het moment dat je als topwetenschapper in spe het machtigste land van de wereld wil helpen met een numeriek model over demping van geluidsgolven in een reservoirgesteente als gevolg van vloeistofstroming als zo’n drukgolf voorbijfietst, je zonder pardon 3x geinterviewd wordt bij de immigratie omdat je als iets meer van de wereld hebt gezien dan de route tussen de Burger King en je kantoor…. Zo ben ik anderhalf (!) uur bezig gehouden om uit te leggen wat ik als olieboer te zoeken had in Turkije, Egypte, Turkmenistan en Azerbeidjan… Volgende x ga ik het volgens het arische boekje doen en neem ik weer mijn lekkere blonde vrouw met blauwe ogen mee… Een nieuw paspoort zonder Arabische stempels is nu toch al te laat, omdat “file Vogelaar” al bestaat…

Ook heb ik het nog verder vernaggeld door in onze sportcabrio 30km/uur te hard te rijden volgens de radar van een State Trooper, die mij vervolgens met zwaailichten en alle toeters en bellen uiteindelijk in wist te halen en mij kon stoppen… Weer een nieuwe folder in “file Vogelaar in de States”… “Put your hands on the roof…” Which f*cking roof?

Tip: neem 2 paspoorten… of koop een cowboyhoed

Douwe
    Participant

En je bent niet eens de kroeg uitgeknikkerd?

CdG
    Keymaster

Moest je ze uitleggen waarom je in die landen was, of waar die landen precies zijn?

De amerikaanse geografiekennis is iets anders dan de onze:
    http://eatliver.com/i.php?n=379

Hoepel
    Participant

en bouko, hoe ging je praatje?

Menne
    Participant

Bouko, in deze tijden is het beter om niet de Engelse versie van “nous sommes terroristes des pays-bay” in de VS uit te spreken.

Jan
    Participant

maar hoe ging nou dat praatje?!

b’vo
    Participant

…whauw, what an interesse van die leden van the college…

Natuurlijk ging het goed: eindelijk is een tot nu toch onbekende theorie (in Russische stijl) fysisch verklaard… nu nog lab metingen en het eerste artikel kan worden gesubmit.

Indien er voor sponsoring kan worden gezorgd, kan ik in de Hemel wel een x een versie vertellen… gaap.

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)

You must be logged in to reply to this topic.