lachuh

Home Forums Stammtisch lachuh

This topic contains 22 replies, has 10 voices, and was last updated by  b’vo 19 years, 11 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author

McBrown
    Participant

als je je collega’s even helemaal gek wilt maken als ze even niet achter hun computer zitten: control+alt+”pijltje dat omlaag wijst”

Hahahaha!!!

Mr. T
    Participant

haha, bij mij beweegt dan deze pagina naar beneden, misschien is t met nog 10 stella’s leuker

McBrown
    Participant

hahahahah kut. Bij mij nou ook op m’n compu thuis…..ai, en ‘t was zo leuk…..

Pim van Geffen
    Participant

Where did Beau go?

To the loo!

McBrown
    Participant

Gaat alles goed daar, Van G.?

Jan
    Participant

he goeiemorgen da’s timing

Mr. T
    Participant

weer te laat

Hoepel
    Participant

smorgens saam…

*smak smak, krab krab, uitrek*. Smorreges. Zoo. Lekker op tijd mijn bedje uit.
    Van G. jast inmiddels al zijn piepers voor het avondmaal neem ik aan? Jammer dat ik dit jaar niet via Vancouver vlieg. Hadden we mooi een bakkie aan de haven/baai kunnen doen daar…

Hince

Pim van Geffen
    Participant

Goeiesmorreges! Ik schuif zojuist achter mn klaptopje, om 8.00 a.m. welteverstaan! Voor de Ca-gangers van de schelp; Calgary is eigenlijk vlakbij… Wanneer is daar die YMCA/olie conferentie ookalweer?

b’vo
    Participant

Het congres in Austin is ten einde, die in Oklahoma begint volgende week donderdag. Weet iemand nog een leuke route met onze huurconvertible? Ik hoorde al iets over Dallas, San Antonio en Corpus Cristi…

Pim van Geffen
    Participant

en Vancouver; das maar een paar duizend km detour maar daar draait een geo zijn hand niet voor om! Als dan die schelpdieren er toevallig ook nog zijn…?

Jemig,

Ik ben echt suf! Ik zit maar in Engeland. Dat is drie kwartier vliegen van Holland. Da’s om de hoek. Engels is eigenlijk maar een Hollands dialect.

Gelukkig zitten Gijsbert B. en ik over twee weken in Ulaanbaatar de tisch vol te spammen. Zijn wij tenminste ook gaaf!

Hoepel
    Participant

van G., dat AAPG congres is in de derde week van juni, ik zit er van 16 t/m de 24e. Kom maar naar Calgary als je zo dichtbij zit, dan kunnen we de Rockies in. Onee, da’s te duur voor iemand die in de mijnbouw werkt. Ik kom wel naar Vancouver!

Zeg,

OFWEL het College begint wat decadent te worden, OFWEL de studentenpopulatie laat het afweten op de tisch…

Waar zijn die goeie oude topics over de braakjes van A-P, en de verslagen van de Praeses over brasjasjes gebleven? Ik zie nu alleen maar afspraken om te gaan zuipen aan de andere kant van de aardbol…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)

You must be logged in to reply to this topic.