Kont- en Douwzeer

Home Forums Stammtisch Kont- en Douwzeer

This topic contains 2 replies, has 2 voices, and was last updated by  admin 24 years, 1 month ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Om verdere verspreiding van het zeer besmettelijke kont- en Douwzeer virus te voorkomen, dient elk (oud-) lid zich vooraf, tijdens en na de excursie zich grondig te ontsmetten.

Ik dacht zelf om eerst met een ijskoude brandslang te worden schoongespoten, waarna 5 Tiroolse dames met ruwe borstels mij aan alle kanten schoonscrubben.

Auw. Het zal vast zeer doen, maar misschien is het ook wel lekker.

Pieter
    Participant

Het wordt weer eens tijd om te brassen! (toch al weer vier dagen geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb….)

> Om verdere verspreiding van het zeer besmettelijke kont- en Douwzeer virus te voorkomen, dient elk (oud-) lid zich vooraf, tijdens en na de excursie zich grondig te ontsmetten.

> Ik dacht zelf om eerst met een ijskoude brandslang te worden schoongespoten, waarna 5 Tiroolse dames met ruwe borstels mij aan alle kanten schoonscrubben.

> Auw. Het zal vast zeer doen, maar misschien is het ook wel lekker.

admin
    Keymaster

Het schijnt dat Gijs zich gisteren daarin heeft bewezen, vandaag zag hij er ook ietwat flets uit. Als een met bier volgezogen handdoek die daarna kotsend boven een wasbak is uitgewrongen.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.