Kan iemand mij vertellen…

Home Forums Stammtisch Kan iemand mij vertellen…

This topic contains 9 replies, has 4 voices, and was last updated by  Mr. T 22 years, 2 months ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Mr. T
    Participant

wanneer de volgende activiteiten zijn. De boswachter die anders altijd zo trouw mijn post ook levert is, vrees ik, opgegeten door een wolf en de brief van Miölnir zal dat beest wel als servetje hebben gebruikt, want ik heb ‘m niet ontvangen.

Pieter
    Participant

je woont in het bos? waar die beren altijd schijten? Oh Ja, I.B.B. = In het Beren Bos.

> wanneer de volgende activiteiten zijn. De boswachter die anders altijd zo trouw mijn post ook levert is, vrees ik, opgegeten door een wolf en de brief van Miölnir zal dat beest wel als servetje hebben gebruikt, want ik heb ‘m niet ontvangen.

Mr. T
    Participant

Nee, in het bos daar bij die bomen, waardoor je het bos niet meer ziet, bij Wouter. Maar er schijt inderdaad ook wel eens een beer voor de deur.

> je woont in het bos? waar die beren altijd schijten? Oh Ja, I.B.B. = In het Beren Bos.

> > wanneer de volgende activiteiten zijn. De boswachter die anders altijd zo trouw mijn post ook levert is, vrees ik, opgegeten door een wolf en de brief van Miölnir zal dat beest wel als servetje hebben gebruikt, want ik heb ‘m niet ontvangen.

admin
    Keymaster

.

admin
    Keymaster

lekker klote, mis ik mijn eerste lustrumreceptie van mijn leven sinds mijn lidmaatschap: lekkere planning, FOPpers!

maar goed dat er geen ALV’s gepland zijn, anders kom ik nooit in de top-10…

Net als vorige keer: ga ik een maandje op vakantie naar Thailand, zijn er meteen 3 ALVs geregeld.

Douwe
    Participant

He BV,

Online? Idem, ik ben aan het wachten totdat de bar opengaat van een niet nader te specificeren 4 sterrenhotel op kosten van een niet nader te specificeren oliemaatschappij.

admin
    Keymaster

Hi Tommie, had jij naar Olso ook die lelijke SAS-stewardes? Of vloog je met KLM?

Ze was zo afschuwlijk dat ik niet eens meer dan 1 bier durfde te vragen…

admin
    Keymaster

ja smeerlappie, ik zit ook ergens op een niet nader te specificeren Zee voor een niet nader te specificeren Noorse oliemaatschappij een niet nader te noemen computerprogramma te gebruiken op een niet nader te noemen site.
    bp.gif

admin
    Keymaster

statoil.gif

Mr. T
    Participant

Ik vloog KLM. De stewardessen waren Noorser dan die norse Noorse dames op jouw vlucht als ik het goed begrijp.

>
    > Hi Tommie, had jij naar Olso ook die lelijke SAS-stewardes? Of vloog je met KLM?

> Ze was zo afschuwlijk dat ik niet eens meer dan 1 bier durfde te vragen…

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

You must be logged in to reply to this topic.