Home › Forums › Stammtisch › kamer in onderhuur
This topic contains 5 replies, has 4 voices, and was last updated by Pieter 20 years, 7 months ago.
-
AuthorPosts
-
September 7, 2004 at 10:33 #14440
Wie kent nog iemand (m/v)die hard op zoek is naar een kamer in onderhuur? Ik ga een jaartje naar het buitenland, en wil mijn kamer doorverhuren.
Periode: 1 oktober 2004 t/m 1 september 2005
Oppervlakte: 14 m2
Gemeubileerd
Prijs: E200,- inclusief gas, water, electra, internetLaat hem/haar contact met mij opnemen; email adres is wel bekend neem ik aan.
Pieter
September 7, 2004 at 11:12 #19085…gemeubileerd? Wie betaalt er nou 200 euro/mnd om in jouw bed te mogen slapen?
September 8, 2004 at 10:13 #19086en je krijgt er gratis een houweel bij
September 12, 2004 at 08:29 #19092Gemeubileerd, yeah right! Wie wil er op een stel uitgezakte smerige ondergejuinde stoelen en een gaar bed een jaar doorbrengen en daar nog voor lappen ook?
Waar ga je heen?
DvH
> Wie kent nog iemand (m/v)die hard op zoek is naar een kamer in onderhuur? Ik ga een jaartje naar het buitenland, en wil mijn kamer doorverhuren.
>
> Periode: 1 oktober 2004 t/m 1 september 2005
> Locatie: Tuindorp, SSH flat
> Oppervlakte: 14 m2
> Gemeubileerd
> Prijs: E200,- inclusief gas, water, electra, internet
>
> Laat hem/haar contact met mij opnemen; email adres is wel bekend neem ik aan.
>
> PieterSeptember 12, 2004 at 08:50 #19094Hij gaat een jaartje ‘ intern’ bij Postkantoren NV…
> Gemeubileerd, yeah right! Wie wil er op een stel uitgezakte smerige ondergejuinde stoelen en een gaar bed een jaar doorbrengen en daar nog voor lappen ook?
>
> Waar ga je heen?
>
> DvH
>
> > Wie kent nog iemand (m/v)die hard op zoek is naar een kamer in onderhuur? Ik ga een jaartje naar het buitenland, en wil mijn kamer doorverhuren.
> >
> > Periode: 1 oktober 2004 t/m 1 september 2005
> > Locatie: Tuindorp, SSH flat
> > Oppervlakte: 14 m2
> > Gemeubileerd
> > Prijs: E200,- inclusief gas, water, electra, internet
> >
> > Laat hem/haar contact met mij opnemen; email adres is wel bekend neem ik aan.
> >
> > Pieter
>
>September 13, 2004 at 06:52 #19098postkantoren BEEE v!!!
> Hij gaat een jaartje ‘ intern’ bij Postkantoren NV…
>
> > Gemeubileerd, yeah right! Wie wil er op een stel uitgezakte smerige ondergejuinde stoelen en een gaar bed een jaar doorbrengen en daar nog voor lappen ook?
> >
> > Waar ga je heen?
> >
> > DvH
> >
> > > Wie kent nog iemand (m/v)die hard op zoek is naar een kamer in onderhuur? Ik ga een jaartje naar het buitenland, en wil mijn kamer doorverhuren.
> > >
> > > Periode: 1 oktober 2004 t/m 1 september 2005
> > > Locatie: Tuindorp, SSH flat
> > > Oppervlakte: 14 m2
> > > Gemeubileerd
> > > Prijs: E200,- inclusief gas, water, electra, internet
> > >
> > > Laat hem/haar contact met mij opnemen; email adres is wel bekend neem ik aan.
> > >
> > > Pieter
> >
> >
>
> -
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.