Jaarverslag

Home Forums Stammtisch Jaarverslag

This topic contains 10 replies, has 6 voices, and was last updated by  bvo 14 years, 11 months ago.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Douwe
    Participant

Erg vermakelijk!

Zutspons
    Participant

Heb er ook erg om moeten lachen. Bedankt!

bvo
    Participant

IR
    Keymaster

Ik had dezelfde vraag. Maar googlen op de naam en doorklikken naar de cache geeft toch het (treurige) resultaat. Misschien dat ik hem ooit nog eens een kaartje stuur.

Douwe
    Participant

kan je de link naar de cache even posten?

Ik ben van mening dat er niet mag worden gecensureerd in de geschiedenis.

IR
    Keymaster

bvo
    Participant

We kunnen deze MacGyver even bellen (06-55718559) waarom hij Rechten is gaan studeren?

bvo
    Participant

…en meteen vragen wat de spelregels voor “laster” zijn?

Banaan
    Participant

Is wel mooi dat googlen naar deze man bij de 3e én 4e hit de Stammtisch geeft…

Mr. T
    Participant

Ik was al geïntrigeerd door de 1e hit. Foto van de week… Zo’n gare foto heb ik zelden gezien, ben benieuwd naar de criteria voor foto van de week.

En het bijschrift maakt het nog mooier: “ik ben de langste persoon op deze foto”. De plaatsing van personen in het perspectief maakt het lastig inschatten wie de langste is. Maar misschien is dat wel onderdeel van zijn perpetuum mobile. Als je naar voren loopt dan wordt iets groter, dus als je er dan een stuk vanaf snijdt en vervolgens weer stiekem naar achter en naar voren loopt dan ben je niets verloren…

bvo
    Participant

Hahaha, op de originele foto http://www.beeldbank.leidenuniv.nl/ImageDisplay.php?uid=FT095138&thumbed=6 staat een veel langere…

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)

You must be logged in to reply to this topic.