Ja, ik zei toch…

Home Forums Stammtisch Ja, ik zei toch…

This topic contains 10 replies, has 4 voices, and was last updated by  Aart-Peter vd Berg v S 22 years, 5 months ago.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Dirk-Jan moet daar staan. Weg met die domme Dilbert!

Pieter
    Participant

commissietje dan maar?

> Dirk-Jan moet daar staan. Weg met die domme Dilbert!

Als er een anti-Dilbert commissie komt dan kondig ik bij deze al aan dat ik een pro-Dilbert commissie in het leven zal roepen. En dat is geen proefballonnetje!
    Ik heb meegemaakt dat het verboden werd om Dilbert stripjes op te hangen omdat het als ondermijnend werd gezien door het management. Dat waren niet alleen een stelletje incompetente flapdrollen, maar ook mensen zonder enig gevoel voor humor of zelfspot. Dilbert heeft mij heel vaak de humor van de hele klotezooi doen inzien. Dus kom niet aan Dilbert! Zo. Dat wou ik ff zeggen. :-)

Pieter
    Participant

Het zit wel diep, he?

> Als er een anti-Dilbert commissie komt dan kondig ik bij deze al aan dat ik een pro-Dilbert commissie in het leven zal roepen. En dat is geen proefballonnetje!
    > Ik heb meegemaakt dat het verboden werd om Dilbert stripjes op te hangen omdat het als ondermijnend werd gezien door het management. Dat waren niet alleen een stelletje incompetente flapdrollen, maar ook mensen zonder enig gevoel voor humor of zelfspot. Dilbert heeft mij heel vaak de humor van de hele klotezooi doen inzien. Dus kom niet aan Dilbert! Zo. Dat wou ik ff zeggen. :-)

Ja. Ik heb meer dan twee jaar lang diep treurig management meegemaakt. En Dilbert weet dat precies op de goede manier belachelijk te maken. Dus als je zelf in zo’n situatie hebt gezeten is het erg grappig. Maar ik kan me voorstellen dat je er geen reet aan vindt als je het niet herkent. En de vertaalde versie is ook niet leuk. Het is nogal subtiel, en dat weten ze niet over te brengen.

Pieter
    Participant

Ik maak hier ook een hoop treurig management mee…en die puinhopen die ze er afgelopen jaren van gemaakt hebben moet ik nu opknappen. Ik snap dus (jaja bouko, is ie weer!!!) wat je bedoeld.

> Ja. Ik heb meer dan twee jaar lang diep treurig management meegemaakt. En Dilbert weet dat precies op de goede manier belachelijk te maken. Dus als je zelf in zo’n situatie hebt gezeten is het erg grappig. Maar ik kan me voorstellen dat je er geen reet aan vindt als je het niet herkent. En de vertaalde versie is ook niet leuk. Het is nogal subtiel, en dat weten ze niet over te brengen.

Het ergste is dat ik dus echt situaties uit Dilbert in de praktijk meegemaakt heb. Tot je het meemaakt denk je dat het een grap is en dat zoiets nooit zou gebeuren. Niet dus. Daarom is het zo lekker pijnlijk voor de heren ‘managers’.
    Hehehehehehehe.

Mr. T
    Participant

Ik hoef niet zo nodig mee te delen in de frustraties van kantoormedewerkers. Je gaat dan maar naar de kkk (katerige kantoor klerken) of zo.

> Het ergste is dat ik dus echt situaties uit Dilbert in de praktijk meegemaakt heb. Tot je het meemaakt denk je dat het een grap is en dat zoiets nooit zou gebeuren. Niet dus. Daarom is het zo lekker pijnlijk voor de heren ‘managers’.
    > Hehehehehehehe.

Pieter
    Participant

Had jij ook z’n embryo op je bureau staan?

> Het ergste is dat ik dus echt situaties uit Dilbert in de praktijk meegemaakt heb. Tot je het meemaakt denk je dat het een grap is en dat zoiets nooit zou gebeuren. Niet dus. Daarom is het zo lekker pijnlijk voor de heren ‘managers’.
    > Hehehehehehehe.

Tja… Je hoeft het natuurlijk niet te lezen.
    Het is eigenlijk maar beter ook als je het niet begrijpt, want dat betekent waarschijnlijk dat je geen kutbaan hebt.

> Had jij ook z’n embryo op je bureau staan?

Weet ik niet meer. Heb ik verdrongen.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)

You must be logged in to reply to this topic.