Is iedereen al aan het borrelen of zo?

Home Forums Stammtisch Is iedereen al aan het borrelen of zo?

This topic contains 12 replies, has 4 voices, and was last updated by  Mr. T 21 years, 11 months ago.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

IR
    Keymaster

Ik zie helemaal geen stammtisch verkeer!

Douwe
    Participant

In gedachten ben ik inderdaad al aan het borrelen. Jammer genoeg blijft het daar voor vanavond ook bij voor mij …

> Ik zie helemaal geen stammtisch verkeer!

admin
    Keymaster

hee dvdm, ik dacht dat je offshore zat?

Douwe
    Participant

> hee dvdm, ik dacht dat je offshore zat?

Dat dacht ik ook, maar de golven zijn nog steeds te hoog. Dat kunnen mijn zee(uwse)benen niet aan.

admin
    Keymaster

Ik ben er bij!
    En vroeg ook

admin
    Keymaster

> Ik zie helemaal geen stammtisch verkeer!

> Was het leuk? Ik ben de hele borrel glad vergeten. Balen. Tenzij het een suffe borrel was.

Douwe
    Participant

Ik ben ook wel benieuwd, maar aangezien nog niemand een berichtje heeft achtergelaten, zal iedereen wel weer een kater hebben.

Jeanine, waarom heb je altijd een “:” teken voor jouw tekst staan? Zo lijkt het of je al ge-follow-upped bent, m.a.w. alsof al je berichten al gedateerd zijn, voordat je ze hebt gepost.

> > Was het leuk? Ik ben de hele borrel glad vergeten. Balen. Tenzij het een suffe borrel was.

admin
    Keymaster

toch maar niet geweest… dus ik ben ook benieuwd naar de verhalen!

admin
    Keymaster

een paar steekwoorden:

B estuur
    O verige (oud-)leden
    R eguliere miolnir-borrel-drank-inname
    R ustig
    E xtreem vermoeiende KK
    L inksdraaiende rechtsgooiende glas-gooi-technieken

Verder was het gezellig maar werden er wel een paar mensen gemist (Jeanine: hoe kun je dit nu vergeten??)

admin
    Keymaster

> Ik ben ook wel benieuwd, maar aangezien nog niemand een berichtje heeft achtergelaten, zal iedereen wel weer een kater hebben.

> Jeanine, waarom heb je altijd een “:” teken voor jouw tekst staan? Zo lijkt het of je al ge-follow-upped bent, m.a.w. alsof al je berichten al gedateerd zijn, voordat je ze hebt gepost.

> weet ik niet smeerlapje ik doe niets!ik typ gewoon achter de dubbele puntjes…Ik zal wel blond zijn ofzo…

> > > Was het leuk? Ik ben de hele borrel glad vergeten. Balen. Tenzij het een suffe borrel was.

admin
    Keymaster

> > Ik ben ook wel benieuwd, maar aangezien nog niemand een berichtje heeft achtergelaten, zal iedereen wel weer een kater hebben.

> > Jeanine, waarom heb je altijd een “:” teken voor jouw tekst staan? Zo lijkt het of je al ge-follow-upped bent, m.a.w. alsof al je berichten al gedateerd zijn, voordat je ze hebt gepost.

::::waarom plaats je deze teksten zo kriskras door elkaar????

> > weet ik niet smeerlapje ik doe niets!ik typ gewoon achter de dubbele puntjes…Ik zal wel blond zijn ofzo…

> > > > Was het leuk? Ik ben de hele borrel glad vergeten. Balen. Tenzij het een suffe borrel was.

admin
    Keymaster

hahaha, zeeuwse benen…

Mr. T
    Participant

He Bouko, ga nu geen messages zitten verstoppen
    >
    > hahaha, zeeuwse benen…

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)

You must be logged in to reply to this topic.