IQ irrelevant geworden

Home Forums Stammtisch IQ irrelevant geworden

This topic contains 24 replies, has 9 voices, and was last updated by  Pim van Geffen 16 years, 11 months ago.

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • Author

Matthijs de Rooij
    Participant

Helemaal niets in de BH, misschien denken ze dan dat het IQ NOG hoger kan…

Maar ja, je weet het, IQ is niet lineair, maar een ronde schaal waarvan de uiteinden weer bij elkaar komen; een superhoog IQ maakt je net zo gek als een idioot met IQ 10. Ben benieuwd hoe dat doorwerkt in de voorkeur voor een cupmaat.

Femke
    Participant

dit roept om een nader onderzoek bij de vrijdag-haaglanden-borrel. in den haag zijn vast de beide uiteinden van de schaal terug te vinden (hooligans en ministerie-mannetjes)

an3s
    Participant

ik ben voorstander van een hands-on investigation bij de dames!

Femke
    Participant

te laat, dat was al gedaan bij de vorige borrel!

ik had meer een vragenlijstje in gedachten om het een en ander te onderzoeken. wil namelijk graag NIET hands-on worden met hooligans of ministerie-mannetjes.

an3s
    Participant

hmmm, heb ik toch iets gemist bij die borrel….

De hooligans snap ik, maar waar vallen de ministerie-mannetjes op de IQ schaal?

Douwe
    Participant

Inderdaad wederom te warm in dit prehistorische gebouw. Ik krijg al een maand lang een internet-explorer update tijdens het booten, elke weer een kwartier. Gisteren kon ik geen e-mails meer openen, en uiteindelijk kon ik ook niet meer copy-pasten. Mijn laptop wordt nu ge-re-imaged (een soort open hart operatie).

Het leven is één groot tranendal…
    Of zoals Jeroen van Merwijk het zingt: het leven is kut.

bvo
    Participant

…NEE GEEN nieuw image nemen! Een open hart operatie klinkt alsof het na het dichtnaaien weer OK is. Nou, ik heb een jaartje geleden ook een nieuw image gekregen op mijn laptop en sindsdien ben ik afhankelijk van de chirurg…

Pim van Geffen
    Participant

Is er een negatieve correlatie gevonden tussen cupmaat en IQ? Of zijn er nog niet voldoende datapunten (volgens Hince heb je maar 2 datapunten nodig voor een trend, maar ik verwacht wel iets meer robuuste statistiek)? Is er een duidelijk verschil in tussen de Haagse en Utrechtse populaties (doe de t-test – weten we ook weer waar die “t” voor staat!)?

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)

You must be logged in to reply to this topic.