Ikkie ook

Home Forums Stammtisch Ikkie ook

This topic contains 3 replies, has 4 voices, and was last updated by  Hoepel 21 years, 6 months ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Matthijs de Rooij
    Participant

Ikkie ook meegaan, en ik doe ook moeilijk. Ik zou natuurlijk op de fiets vanuit Enschede naar Osnabruck kunnen gaan, maar stap liever bij de McDonalds langs de A1 bij Oldenzaal op… Als dat mag van het bestuur.

admin
    Keymaster

> Ikkie ook meegaan, en ik doe ook moeilijk. Ik zou natuurlijk op de fiets vanuit Enschede naar Osnabruck kunnen gaan, maar stap liever bij de McDonalds langs de A1 bij Oldenzaal op… Als dat mag van het bestuur.

Natuurlijk! Om alles tijd- en afspraaktechnisch helemaal dicht te timmeren stuur ik je morgen een mailtje!

Douwe
    Participant

Op zich heb ik ook wel interesse in deze variant. Stuur mij dat mailtje ook maar.

> > Ikkie ook meegaan, en ik doe ook moeilijk. Ik zou natuurlijk op de fiets vanuit Enschede naar Osnabruck kunnen gaan, maar stap liever bij de McDonalds langs de A1 bij Oldenzaal op… Als dat mag van het bestuur.
    >
    > Natuurlijk! Om alles tijd- en afspraaktechnisch helemaal dicht te timmeren stuur ik je morgen een mailtje!

Hoepel
    Participant

Graag zou ik vrijdagochtend om 8.35u worden opgepikt bij afslag Berkel en Rodenrijs (A13). Ik ben eenvoudig te herkennen aangezien ik verkleed ben als een overrijpe vleestomaat. Stuur mij dat mailtje dus ook maar.

> Op zich heb ik ook wel interesse in deze variant. Stuur mij dat mailtje ook maar.
    >
    > > > Ikkie ook meegaan, en ik doe ook moeilijk. Ik zou natuurlijk op de fiets vanuit Enschede naar Osnabruck kunnen gaan, maar stap liever bij de McDonalds langs de A1 bij Oldenzaal op… Als dat mag van het bestuur.
    > >
    > > Natuurlijk! Om alles tijd- en afspraaktechnisch helemaal dicht te timmeren stuur ik je morgen een mailtje!
    >
    >

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.