Ik zoek ook nog iets!!

Home Forums Stammtisch Ik zoek ook nog iets!!

This topic contains 5 replies, has 3 voices, and was last updated by  admin 21 years, 6 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Een date voor het gala… Volgens mij zijn alle mannelijke leden van Unitas m’n adres kwijt ofzow, want ik vrees dat ik alleen naar het gala moet. En dat vind ik dus weer een beetje zonde van een kaartje dat niet echt wat je noemt scherp geprijst is (wat was het ook al weer, iets van 60 of 70 euros??). Zeker als je dus niet eens een date hebt waar je mee op de foto kan en waar je in de bus terug tegen in slaap kan vallen… Misschien ligt het wel aan het feit dat niemand mn jurk nog heeft gezien of dat ik nog niet genoeg duidelijk heb gemaakt dat ik gala’s echt super vind :). (Bij deze dus.) Naja intussen tikt de klok door, het is al over twee weken en ik moet uiterlijk vrijdag beslissen of ik dan toch maar in mn eentje ga…
    (Zo, dat was het zielige gedoe wel weer, moest er ff uit sorry hoor.)

Ik zoek btw ook nog een zwarte handschoen maar die zat volgens mij in dat tasje met wel meer spullen van mij dat bij het afval is beland.

Jan
    Participant

> Een date voor het gala… Volgens mij zijn alle mannelijke leden van Unitas m’n adres kwijt ofzow, want ik vrees dat ik alleen naar het gala moet. En dat vind ik dus weer een beetje zonde van een kaartje dat niet echt wat je noemt scherp geprijst is (wat was het ook al weer, iets van 60 of 70 euros??). Zeker als je dus niet eens een date hebt waar je mee op de foto kan en waar je in de bus terug tegen in slaap kan vallen… Misschien ligt het wel aan het feit dat niemand mn jurk nog heeft gezien of dat ik nog niet genoeg duidelijk heb gemaakt dat ik gala’s echt super vind :). (Bij deze dus.) Naja intussen tikt de klok door, het is al over twee weken en ik moet uiterlijk vrijdag beslissen of ik dan toch maar in mn eentje ga…
    > (Zo, dat was het zielige gedoe wel weer, moest er ff uit sorry hoor.)
    >
    > Ik zoek btw ook nog een zwarte handschoen maar die zat volgens mij in dat tasje met wel meer spullen van mij dat bij het afval is beland.

HEREN! Wie meldt zich aan! het is verdorie een gouden kans dat je met een Miölnirvrouw naar een gala kan!!!
    Overigens heb ik ook geen galadate.
    Ook geen jurk.
    Ook geen kaartje…

IR
    Keymaster

> > Een date voor het gala… Volgens mij zijn alle mannelijke leden van Unitas m’n adres kwijt ofzow, want ik vrees dat ik alleen naar het gala moet. En dat vind ik dus weer een beetje zonde van een kaartje dat niet echt wat je noemt scherp geprijst is (wat was het ook al weer, iets van 60 of 70 euros??). Zeker als je dus niet eens een date hebt waar je mee op de foto kan en waar je in de bus terug tegen in slaap kan vallen… Misschien ligt het wel aan het feit dat niemand mn jurk nog heeft gezien of dat ik nog niet genoeg duidelijk heb gemaakt dat ik gala’s echt super vind :). (Bij deze dus.) Naja intussen tikt de klok door, het is al over twee weken en ik moet uiterlijk vrijdag beslissen of ik dan toch maar in mn eentje ga…
    > > (Zo, dat was het zielige gedoe wel weer, moest er ff uit sorry hoor.)
    > >
    > > Ik zoek btw ook nog een zwarte handschoen maar die zat volgens mij in dat tasje met wel meer spullen van mij dat bij het afval is beland.
    >
    >
    > HEREN! Wie meldt zich aan! het is verdorie een gouden kans dat je met een Miölnirvrouw naar een gala kan!!!
    > Overigens heb ik ook geen galadate.
    > Ook geen jurk.
    > Ook geen kaartje…
    >

En ook geen galamos…

Jan
    Participant

> > > Een date voor het gala… Volgens mij zijn alle mannelijke leden van Unitas m’n adres kwijt ofzow, want ik vrees dat ik alleen naar het gala moet. En dat vind ik dus weer een beetje zonde van een kaartje dat niet echt wat je noemt scherp geprijst is (wat was het ook al weer, iets van 60 of 70 euros??). Zeker als je dus niet eens een date hebt waar je mee op de foto kan en waar je in de bus terug tegen in slaap kan vallen… Misschien ligt het wel aan het feit dat niemand mn jurk nog heeft gezien of dat ik nog niet genoeg duidelijk heb gemaakt dat ik gala’s echt super vind :). (Bij deze dus.) Naja intussen tikt de klok door, het is al over twee weken en ik moet uiterlijk vrijdag beslissen of ik dan toch maar in mn eentje ga…
    > > > (Zo, dat was het zielige gedoe wel weer, moest er ff uit sorry hoor.)
    > > >
    > > > Ik zoek btw ook nog een zwarte handschoen maar die zat volgens mij in dat tasje met wel meer spullen van mij dat bij het afval is beland.
    > >
    > >
    > > HEREN! Wie meldt zich aan! het is verdorie een gouden kans dat je met een Miölnirvrouw naar een gala kan!!!
    > > Overigens heb ik ook geen galadate.
    > > Ook geen jurk.
    > > Ook geen kaartje…
    > >
    >
    > En ook geen galamos…

en geen partner om over heen te kotsen
    >

IR
    Keymaster

> > > > Een date voor het gala… Volgens mij zijn alle mannelijke leden van Unitas m’n adres kwijt ofzow, want ik vrees dat ik alleen naar het gala moet. En dat vind ik dus weer een beetje zonde van een kaartje dat niet echt wat je noemt scherp geprijst is (wat was het ook al weer, iets van 60 of 70 euros??). Zeker als je dus niet eens een date hebt waar je mee op de foto kan en waar je in de bus terug tegen in slaap kan vallen… Misschien ligt het wel aan het feit dat niemand mn jurk nog heeft gezien of dat ik nog niet genoeg duidelijk heb gemaakt dat ik gala’s echt super vind :). (Bij deze dus.) Naja intussen tikt de klok door, het is al over twee weken en ik moet uiterlijk vrijdag beslissen of ik dan toch maar in mn eentje ga…
    > > > > (Zo, dat was het zielige gedoe wel weer, moest er ff uit sorry hoor.)
    > > > >
    > > > > Ik zoek btw ook nog een zwarte handschoen maar die zat volgens mij in dat tasje met wel meer spullen van mij dat bij het afval is beland.
    > > >
    > > >
    > > > HEREN! Wie meldt zich aan! het is verdorie een gouden kans dat je met een Miölnirvrouw naar een gala kan!!!
    > > > Overigens heb ik ook geen galadate.
    > > > Ook geen jurk.
    > > > Ook geen kaartje…
    > > >
    > >
    > > En ook geen galamos…
    >
    > en geen partner om over heen te kotsen
    > >
    >
    >

Die is wel heel diep onder de gordel.

admin
    Keymaster

> > > > > Een date voor het gala… Volgens mij zijn alle mannelijke leden van Unitas m’n adres kwijt ofzow, want ik vrees dat ik alleen naar het gala moet. En dat vind ik dus weer een beetje zonde van een kaartje dat niet echt wat je noemt scherp geprijst is (wat was het ook al weer, iets van 60 of 70 euros??). Zeker als je dus niet eens een date hebt waar je mee op de foto kan en waar je in de bus terug tegen in slaap kan vallen… Misschien ligt het wel aan het feit dat niemand mn jurk nog heeft gezien of dat ik nog niet genoeg duidelijk heb gemaakt dat ik gala’s echt super vind :). (Bij deze dus.) Naja intussen tikt de klok door, het is al over twee weken en ik moet uiterlijk vrijdag beslissen of ik dan toch maar in mn eentje ga…
    > > > > > (Zo, dat was het zielige gedoe wel weer, moest er ff uit sorry hoor.)
    > > > > >
    > > > > > Ik zoek btw ook nog een zwarte handschoen maar die zat volgens mij in dat tasje met wel meer spullen van mij dat bij het afval is beland.
    > > > >
    > > > >
    > > > > HEREN! Wie meldt zich aan! het is verdorie een gouden kans dat je met een Miölnirvrouw naar een gala kan!!!
    > > > > Overigens heb ik ook geen galadate.
    > > > > Ook geen jurk.
    > > > > Ook geen kaartje…
    > > > >
    > > >
    > > > En ook geen galamos…
    > >
    > > en geen partner om over heen te kotsen
    > > >
    > >
    > >
    >
    > Die is wel heel diep onder de gordel.
    >
    > sorry

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.