Ik verveel me…

Home Forums Stammtisch Ik verveel me…

This topic contains 9 replies, has 7 voices, and was last updated by  Mr. T 20 years ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

IR
    Keymaster

… zullen we een pizzaatje bestellen?

Gijs
    Participant

filmpje erbij?

sier
    Participant

prima

Pim van Geffen
    Participant

Ja, zo lust ik er nog wel een!! Heb nog niet eens geluncht en kom net het lab uit; ook nog semivrijwillig want ik krijg toch wel een bul, maar dat dan de hele Stammtisch vol eten staat trek ik weer slecht. Gelukkig is AH-De Gaard nog open als ik daar over een kwartiertje aangefietst kom en de zon al onder gaat…….

Nou doei

Gijs
    Participant

Altijd vervelend voor je portemonnee als je met honger in de supermarkt staat..

Gijs
    Participant

jemig Pim, zag op een willekeurige webcam dat je je gister om deze tijd ook nog op de faculteit begaf. ‘t moet niet gekker worden…

McBrown
    Participant

“…….als ik daar over een kwartiertje aangefietst kom en de zon al onder gaat…….”

Jemig, Pim! Ben bijna geneigd te zeggen “wees blij dat er in jullie land tenminste nog zon is”. MAARRRRRRRR: goed nieuws: Vandaag, ja echt waar, 100% zon!!!! En de temperatuur is voor het eerst dit jaar boven de zeven graden uitgekomen!!!!! IK heb lentekriebels (not)

McBrown
    Participant

o.k., ‘t was een beetje aangedikt; laten we er 50% van maken. Maar da’s nog steeds meer dan de afgelopen zeven maanden bij elkaar.

Vooruit, 30% dan….

Het is hier lekker zonnig! Hij schijnt recht mijn raam van 3 bij 2 in! En mijn ‘kantoor’ is 1.80 meter diep! Dus het is een oven! HEET!

Zeg, IR, jij verveelt je iedere vrijdag he? Heb je wel eens een vierdaagse werkweek overwogen? Of gewoon helemaal geen werkweek, zoals de Wortel?

Mr. T
    Participant

uhm, ik zat die dag in een halve meter sneeuw

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

You must be logged in to reply to this topic.