Home › Forums › Stammtisch › Ik ben werkeloos
This topic contains 10 replies, has 1 voice, and was last updated by admin 22 years, 3 months ago.
-
AuthorPosts
-
May 27, 2003 at 11:36 #13970
Wie is Sandra en wat weet zij van de Do-Re-Mi-borrel af (zie message 2251)?
May 28, 2003 at 04:39 #17315> Wie is Sandra en wat weet zij van de Do-Re-Mi-borrel af (zie message 2251)?
> hoe weet je welk nummer een message heeft? Ik snap t niet
May 28, 2003 at 09:26 #17316Beweeg met de muis over de messages, links onder staat dan iets als http://www….. met aan het einde het message nummer. Als je deze tekst boven in de address balk typt kom je bij het bericht uit.
> > Wie is Sandra en wat weet zij van de Do-Re-Mi-borrel af (zie message 2251)?
> > hoe weet je welk nummer een message heeft? Ik snap t niet
May 28, 2003 at 10:31 #17317> Beweeg met de muis over de messages, links
> > > Wie is Sandra en wat weet zij van de Do-Re-Mi-borrel af (zie message 2251)?Stuur haar een mailtje:dushi_sandra@msn.nl
May 28, 2003 at 12:16 #17318Check! Is onderweg…
> > Beweeg met de muis over de messages, links
> > > > Wie is Sandra en wat weet zij van de Do-Re-Mi-borrel af (zie message 2251)?> Stuur haar een mailtje:dushi_sandra@msn.nl
May 29, 2003 at 09:30 #17319Jemig Koos, wat een Kut Klus om zo’n Kansloos Kreng op te sporen. haha, ze dacht vast dat het niet opgemerkt zou worden…
> Check! Is onderweg…
>
> > > Beweeg met de muis over de messages, links
> > > > > Wie is Sandra en wat weet zij van de Do-Re-Mi-borrel af (zie message 2251)?> > Stuur haar een mailtje:dushi_sandra@msn.nl
May 30, 2003 at 11:38 #17321Ik vind dat die Sandra wel humor heeft: hebben jullie al gekeken waarop de geantwoord heeft, en wat haar antwoord was (check daarvoor dat grote witte ‘comments’ vlak waar je je tekst altijd in tiept)?
> Jemig Koos, wat een Kut Klus om zo’n Kansloos Kreng op te sporen. haha, ze dacht vast dat het niet opgemerkt zou worden…
>
> > Check! Is onderweg…> >
> > > > Beweeg met de muis over de messages, links
> > > > > > Wie is Sandra en wat weet zij van de Do-Re-Mi-borrel af (zie message 2251)?> > > Stuur haar een mailtje:dushi_sandra@msn.nl
June 2, 2003 at 07:51 #17324Hahaha, dat had ik nog niet eens gezien, ik maar denken waarom typt iemand van die hekjes…
Effe kijken of ze al terug gemaild heeft.> Ik vind dat die Sandra wel humor heeft: hebben jullie al gekeken waarop de geantwoord heeft, en wat haar antwoord was (check daarvoor dat grote witte ‘comments’ vlak waar je je tekst altijd in tiept)?
> > Jemig Koos, wat een Kut Klus om zo’n Kansloos Kreng op te sporen. haha, ze dacht vast dat het niet opgemerkt zou worden…
> >
> > > Check! Is onderweg…> > >
> > > > > Beweeg met de muis over de messages, links
> > > > > > > Wie is Sandra en wat weet zij van de Do-Re-Mi-borrel af (zie message 2251)?> > > > Stuur haar een mailtje:dushi_sandra@msn.nl
June 2, 2003 at 07:53 #17325Kut!
This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
Reporting-MTA: dns;hotmail.com
Received-From-MTA: dns;mail.hotmail.com
Arrival-Date: Wed, 28 May 2003 07:15:44 -0700Final-Recipient: rfc822;dushi_sandra@msn.nl
Action: failed
Status: 5.0.0
Diagnostic-Code: smtp;550 Relaying is prohibited> Hahaha, dat had ik nog niet eens gezien, ik maar denken waarom typt iemand van die hekjes…
> Effe kijken of ze al terug gemaild heeft.> > Ik vind dat die Sandra wel humor heeft: hebben jullie al gekeken waarop de geantwoord heeft, en wat haar antwoord was (check daarvoor dat grote witte ‘comments’ vlak waar je je tekst altijd in tiept)?
> > > Jemig Koos, wat een Kut Klus om zo’n Kansloos Kreng op te sporen. haha, ze dacht vast dat het niet opgemerkt zou worden…
> > >
> > > > Check! Is onderweg…> > > >
> > > > > > Beweeg met de muis over de messages, links
> > > > > > > > Wie is Sandra en wat weet zij van de Do-Re-Mi-borrel af (zie message 2251)?> > > > > Stuur haar een mailtje:dushi_sandra@msn.nl
June 3, 2003 at 06:32 #17328> Ik vind dat die Sandra wel humor heeft: hebben jullie al gekeken waarop de geantwoord heeft, en wat haar antwoord was (check daarvoor dat grote witte ‘comments’ vlak waar je je tekst altijd in tiept)?
Wat zegt ze dan? Ik kan het niet lezen!
June 3, 2003 at 06:33 #17329> > Ik vind dat die Sandra wel humor heeft: hebben jullie al gekeken waarop de geantwoord heeft, en wat haar antwoord was (check daarvoor dat grote witte ‘comments’ vlak waar je je tekst altijd in tiept)?
> Wat zegt ze dan? Ik kan het niet lezen!
Laat maar heb het al gezien )))
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.