Horloge

Home Forums Stammtisch Horloge

This topic contains 5 replies, has 2 voices, and was last updated by  admin 22 years, 5 months ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Bij de Barbaraviering heeft iemand zijn horloge bij mij in bewaring gegeven. Ik weet alleen niet meer wie…..

De rechtmatig eigenaar kan hem bij mij claimen.

Cyriel

admin
    Keymaster

Ja die is van mij, ik wist dat ik hem afgegeven had maar alleen niet meer aan wie. Maar daar ben ik nu achter.

> Bij de Barbaraviering heeft iemand zijn horloge bij mij in bewaring gegeven. Ik weet alleen niet meer wie…..

> De rechtmatig eigenaar kan hem bij mij claimen.

> Cyriel

Pieter
    Participant

Je was zeker weer eens dronken?

> Ja die is van mij, ik wist dat ik hem afgegeven had maar alleen niet meer aan wie. Maar daar ben ik nu achter.

> > Bij de Barbaraviering heeft iemand zijn horloge bij mij in bewaring gegeven. Ik weet alleen niet meer wie…..

> > De rechtmatig eigenaar kan hem bij mij claimen.

> > Cyriel

admin
    Keymaster

De tijd die ik me nog kan herinneren was ik volgens mij niet droken.
    > Je was zeker weer eens dronken?

> > Ja die is van mij, ik wist dat ik hem afgegeven had maar alleen niet meer aan wie. Maar daar ben ik nu achter.

> > > Bij de Barbaraviering heeft iemand zijn horloge bij mij in bewaring gegeven. Ik weet alleen niet meer wie…..

> > > De rechtmatig eigenaar kan hem bij mij claimen.

> > > Cyriel

admin
    Keymaster

Dat is juist het probleem: toen je het horloge afgaf was je direct je tijd(sbesef) kwijt.

..ik weet het..

> De tijd die ik me nog kan herinneren was ik volgens mij niet droken.
    > > Je was zeker weer eens dronken?

> > > Ja die is van mij, ik wist dat ik hem afgegeven had maar alleen niet meer aan wie. Maar daar ben ik nu achter.

> > > > Bij de Barbaraviering heeft iemand zijn horloge bij mij in bewaring gegeven. Ik weet alleen niet meer wie…..

> > > > De rechtmatig eigenaar kan hem bij mij claimen.

> > > > Cyriel

admin
    Keymaster

> De tijd die ik me nog kan herinneren was ik volgens mij niet droken.

Maar bij het intypen van je mededeling wel…?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.