Hoople, McBrown! dorst?

Home Forums Stammtisch Hoople, McBrown! dorst?

This topic contains 14 replies, has 6 voices, and was last updated by  Hoople 20 years, 6 months ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author

Hoople, McBrown,

Ik heb een auto! En dorst! Dusss….als ik nou Hoople eens oppik in Manchester op een vrijdagmiddag of zaterdagochtend, en McBrown zorgt dat er een plek is om te maffen, wat dacht U dan van een weekendje peren in het Schotse?

D

Mr. T
    Participant

Dat lijkt mij een heel goed idee!

Douwe
    Participant

Laat even weten waar en wanneer. Je weet maar nooit wie er alsnog binnenvalt.

Hoople
    Participant

Mij komt ieder weekend wel uit, voornamelijk qua dorst. Die lui hier in het noorden zijn echter wel dom hoor. Zo kwam ik afgelopen zomer in die Ierse mijn een boom van een kerel uit Manchester tegen, die tegen me zei: ‘I might not be very bright, but I can lift heavy things!’
    Anyway, als we naar Schotland gaan komen we helemaal eng ver in het noorden, ben benieuwd of PB een beetje bijleert daar….

Mooi, laten we zeggen, uhhhmmmm, aanstaand weekend? Of het weekend daarop?

McBrown, wat komt jou het beste uit?

Hince

Zekers!

0116-2523629 (werk) of mijn Hollandse Mobiel…

D

Hoople
    Participant

Okidoki, komend weekend it is. Nu alleen nog ff regelen dat PB er ook is, anders is het een beetje jammer om naar Edamburg af te reizen.
    En Hince, heb je al een engels telefoonnummer?

Douwe
    Participant

Dit weekend kost het slechts 235 euro om retour Amsterdam-Edinburgh te vliegen.

Kunnen we niet elders afspreken? Amsterdam-Istanbul kost dit weekend slechts 164 euro.

Hoople
    Participant

Jeumig wat vlieg jij duur met die Gold card van je. Hier kosten de vluchten 1 pond…

Douwe
    Participant

Ah dat komt dan mooi uit. Vlieg dan maar naar Groningen airport.

Hoople
    Participant

Hoho, we praten hier wel over een zeer exclusieve brit-borrel he, waar heel belangrijke in de UK woonachtige miolniren bij aanwezig zijn. En die komen natuurlijk niet zomaar naar een verzakt stukje Nederland voor een kleibintenborrel!

Pim van Geffen
    Participant

SMeerlap (AKA JvdV) heeft sinds een weekje sowieso niks meer te zoeken in het land van koning Arthur. Wij houden hier wel een Heuvelrugborrel; op stand maar uit de regen.

Mr. T
    Participant

Wat is het toch makkelijk om een landborrel te houden als je alleen bent. Wel een beetje saai mexen.

CdG
    Keymaster

Je bent welkom bij je noorderburen a.s. vrijdag.

Hoople
    Participant

wat grappig, ik Hince en I zijn ook welkom bij onze noorderburen (hopen we).

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)

You must be logged in to reply to this topic.