Hoodie

Home Forums Stammtisch Hoodie

This topic contains 22 replies, has 11 voices, and was last updated by  bvo 12 years, 3 months ago.

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author

Karen
    Participant

Ja ik heb ook geen idee, XL passen en concluderen dat ie te groot is leek me niet zo nuttig..hoe valt ie idd?

Mr. T
    Participant

We hebben op dit moment alleen herenmodellen van een andere leverancier. De nieuwe komen van Your Style en daar willen we voor de dames damesmodellen bestellen (http://www.borduurservice.nl/mambo/index.php?option=com_content&task=section&id=1&Itemid=36). Passen moet kunnen.

bvo
    Participant

Ja, goed idee: voor iedereen damesmodellen bestellen… zo blijven die van het bestuur lekker exclusief ;-)

Annelies
    Participant

Ik ben ook geinteresseerd om te bestellen, dus zodra er een damesmodel te passen valt hoor ik het graag!

bvo
    Participant

Tijd voor een Commissie PasTi(sch). Waar willen alle paspoppen hun bovenlichaam ontdoen van kleding? Dan trekken de kuize Heeren de hoodie van hun hoodie wel over hun oogie… ;-) onder het schallen van: “Oh, mijn lieve Marleentje wat heb je mooie…”…

ALV 8 feb! Met Koermet of Achmed (aka Kapsalon)!

Oh, mijn lieve Marleentje wat is dat? Dat is m’n mooie Trui. En elke avond los! Heb je d’r haar op!

Heb je haar d’r op…

Hmmm, refrein…

bvo
    Participant

Vandaag ga ik 12 hoodies bestellen (voor Steffie, Thijs, Annelies, Emma, Karen, Cyriel, Sier, Andries, AP, Mattijs, Hins, Pieter B.), dus wie het nog niet heeft doorgegeven kan dat vandaag nog doen!

Matthijs de Rooij
    Participant

Doe ff een belrondje langs de LECXXX deelnemers zou ik zeggen.

bvo
    Participant

Thanx, was meer een retorische vraag… hit me ;-)

Hoop dat ze voor 22 feb bezorgd worden. Anders stop ik de buidel vol met whiskey&wiet en deel ze uit vóór de douane op Schiphol ;-)

Je moet de Praeses nooit op z’n blauwe ogen geloven…

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)

You must be logged in to reply to this topic.