HOEPEL, VAN HARTE!

Home Forums Stammtisch HOEPEL, VAN HARTE!

This topic contains 7 replies, has 5 voices, and was last updated by  Matthijs de Rooij 20 years, 3 months ago.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Hoepel, jongen, ik ben ZOOO blij voor je! Mijn hemel, wat moet jij je goed voelen.

McBrown, hoe staat het met Uw ellendige bestaan?

Met jaloerse groet,

Hince

Hoepel
    Participant

Dank Hince,
    i.d.d., het voelt lekker om weer thuis te zijn, of beter gezegd: om in wat-voor-willekeurig-land-buiten-de-uk te zijn, hoewel ik 20 afrikanen in tranen achterliet…
    Het beste aldaar!

sier
    Participant

Waar gaat dit over?

Matthijs de Rooij
    Participant

Lijkt wel een soort van zwelgen in eigen misere. Zelfmedelijden is zo zielig. Allemaal uit vrije wil naar dat eiland gegaan, en maar klagen…

Heeren, sta in voor je eigen keuzes!

Hoepel
    Participant

Inderdaad MdR, je hebt zo afgruwelijk gelijk, ik ga NU een ticket terug boeken en een echte man worden!!

Dat zeg je ook alleen maar omdat je jezelf voor houdt het dat Enschede GEWELDIG is voorlopig die zeepbel in stand wilt houden…

Pim van Geffen
    Participant

Nou, die MdR moet intussen wel gehard zijn na zijn omzwervingen door naargeestig Europa! Sjonge! Heb ook een weekje in Enschede rondgehangen afgelopen week, maar om er nou te gaan wonen…

Respect voor deze man die zich zo ver buiten geciviliseerd NL durft te begeven!

Overigens heeftie gelijk dat die drie leenbritten niet moeten zeiken over hun eigen keuzes, odz: “Jij hebt in mijn broek gepist!”

PvG

Matthijs de Rooij
    Participant

Wie Edinburgh tot naargeestig Europa rekent moet er maar eens een jaar gaan wonen.

En dan dus niet op de Campus 15 mijl buiten de stad, maar downtown net naast de meadows…en het festival seizoen daar meemaken. Ik nodig bij deze iedereen bij Pieter uit de hele maand augustus!

Ben benieuwd hoeveel er dan nog van deze droevenis over blijft.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)

You must be logged in to reply to this topic.