Hoepel, inburgeringscursus aub!

Home Forums Stammtisch Hoepel, inburgeringscursus aub!

This topic contains 11 replies, has 6 voices, and was last updated by  Douwe 16 years, 3 months ago.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author

Hoepel!

Doe mij eens een rappe inburgeringscursus Noors! Per 1 maart woon ik in Trondheim, ga bij Noorse Geologische Dienst werken om de Middellandse Zee en de Cariben te reconstrueren (…wat kan hun dat jeuken, maar goed)

Kom dus om de hoek wonen, haal je wel een op in Stavanger om een borrel te gaan drinken in Oslo, deden we op dat stomme eiland ook, dat soort fratsen…hoop alleen dat mijn uitlaat het nu houdt.

Maar meer urgent: ik zou graag het zinnetje van buiten willen leren: “WAT, HOEVEEL?!!! Wil jij in een maand miljonair worden?!”. Lijkt me handig in de kroeg :)

Toedeloe!

Mr. T
    Participant

wow en dat van nasa.gov!

bvo
    Participant

Hi Hoepel, nu je toch cursusleider bent: doe mij een inShellmedewerkerscursus, want daar werk ik nu tot we naar Stanford emigreren…

Douwe
    Participant

He Hoepel, ik ga ook naar Trondheim voor juli-sep. Aangezien Hince daar ook al is, worden we vast weer in de bak gegooid voor sabotage o.i.d.

Tips om er weer uit de bak te komen zijn welkom.

McBrown
    Participant

dus tijdens de enige drie lekkere maanden die we hebben in Nederland ga jij naar de natste plek van Europa?

Hoepel
    Participant

heee, gezellig! vergeet je internationale reis en kredietbrief van de ANWB niet.
    vanaf 1 juli ben ik weer terug in norge na 3 maanden aan mn kont krabben in Afrika… aiiiight.

LES 1 – cursist Hince:
    “HVA?! HVOR MYE?? Vil du blir miljonair i bare en måned??”
    (WAT? HOE VEEL?? Wil je in slechts 1 maand miljonair worden??)

LES 1 – cursist S.Meerlap:
    “Vennligst ta meg i ræva, jeg har deilige rompeballen”
    (Neem mij alstublieft van achteren, ik heb heerlijke billen)

Ow, Hoepel,

Nog een verzoek! Gaarna ALLE OLIE EN GAS MORGEN OPSTOKEN bij Schelp! Ik heb HEEEEEEL veel global warming nodig in Noorwegen! (Of regional warming, vind ik ook best. Zo lang het maar geen VERwarming is, daar heb ik niks aan.)

Ga denk ik 7 maanden per jaar op veldwerk naar de Caribbean :)

Douwe
    Participant

Hoe weet je dat ik heerlijke billen heb?

Douwe
    Participant

McBrown, mijn chickie zegt dat zij de natste plek van Europa heeft…

Hoepel
    Participant

dat vertelde Hince me na jullie ‘Griekenland-avontuurtje’…

Maar toen was je 15 kilo lichter…

Douwe
    Participant

Nee, dat was toen ik nog nul was.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)

You must be logged in to reply to this topic.