Home › Forums › Stammtisch › HOE VEEL ZIJN HET ER GEWORDEN?
This topic contains 3 replies, has 3 voices, and was last updated by Mr. T 20 years, 6 months ago.
-
AuthorPosts
-
November 1, 2004 at 21:00 #14493
..qua 1en betreft gesproken??
November 1, 2004 at 21:21 #19304Yo Hoople McEarth
Toch nog 3, ondanks verwoede pogingen er hier en daar wat achter te laten in gelijkkleurige substanties. De overvloed aan deze substanties en de kwaliteit ervan hebben er wel toe bijgedragen dat de trend van de afgelopen jaren zich heeft voortgezet: meestal hadden de (oud-)leden een dikkere en kleurrijkere tweede huid dan de 0en.
Eentje had een eendje en een andere een varkensneus, maar die laatste hebben IR en CdG zaterdagavond aan het spit geregen; waarschijnlijk geinspireerd door Dirkjan en zijn te vroege feestmaal. Speenvarken was briljant! De volgende dag met de lunch nog van kunnen genieten.
Ze luisteren naar de welluidende namen Richard, Emma en Jan. Misschien dat zij binnenkort ook op de Stammtisch Autobahn gesignaleerd worden, als ze tenminste niet meer als een kameleon opgaan in de achtergrond.
Verder alles OK in Man-United City?
P McG
November 3, 2004 at 18:45 #19344Heb het varken gezien! Ik dacht door de excursie mis te lopen mijn kaken te sparen, maar ik moest toen ik de foto’s zag weer net zo stom lachen als tijdens de gemiddelde miolnir excursie. Auw…
Goed dat de drie mee zijn gegaan. Nu maar hopen dat ze de preek bij het kampvuur goed begrepen hebben en niet alles rondvertellen op de faculteit. En dat ze begrepen hebben dat miolnir extreem gaaf is.
Komend weekend is Man United – City. Maar aangezien Hince en ik dan richting Edamburg toeren zal ik er weinig van meekrijgen. Paultje Bosvelt en Ronnie Waterreus (Man City) zijn overig toch mn helden niet.
Studie is gaaf. Deze week college van de Global Exploration Manager van BP. Mooie lul. Qua academisch niveau stelt het hier vergeleken met Utrecht echter weinig voor. Je wordt hier opgeleid voor een baan in de olie industrie, en dat houdt in dat je hard moet werken, leuk moet lullen, en je kleurpotloden moet gebruiken ipv je hersenen. Vooral dat laatste staat me wel aan. Gisteren heb ik nog een reservoir gekleit…
En Pim hoe gaat het met jou, je afstuderen en Anglo? Of zullen we het daarover per mail eens hebben?November 3, 2004 at 19:43 #19347haha, ik heb ook mijn kleurpotloden weer uit de la mogen halen en een zeer psychedelische voorstelling van een stukje muur in elkaar gezet.
voelde me weer een eerstejaars in utrecht bij een practicum van de Bresser. ik kwam er ook achter dat ik nog steeds niet kan kleuren. Gelukkig werkt iedereen in dit vakgebied normaal met een “computer”. Vandaag zelfs met een tabletpc gewerkt meegenomen door een stel britten. Dat zie ik de geoloog nog niet doen. Dat we nog met zulke ouderwetse dingen moe(s)ten werken, kan t me nauwelijks meer voorstellen. -
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.