HNY

Home Forums Stammtisch HNY

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  Jan 21 years, 4 months ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

admin
    Keymaster

ook allemaal een Gelukkig Nieuwjaar van mij.
    Was het nog leuk in de Dijk? Ik lag ziek op bed te wezen, zoals het grootste deel van de vakantie…

Hoepel
    Participant

> ook allemaal een Gelukkig Nieuwjaar van mij.
    > Was het nog leuk in de Dijk? Ik lag ziek op bed te wezen, zoals het grootste deel van de vakantie…

Thanks. het was zeker leuk in de Dijk. En om Wilnis maar even als bruggetje te gebruiken, menig Miolnir m/v neigde naar braken.
    Mag ik de conclusie trekken dat je plannen om een kokosnoteneiland met naaktemannnen en cocktails te bezoeken niet zijn doorgegaan?

Jan
    Participant

> > ook allemaal een Gelukkig Nieuwjaar van mij.
    > > Was het nog leuk in de Dijk? Ik lag ziek op bed te wezen, zoals het grootste deel van de vakantie…
    >
    > Thanks. het was zeker leuk in de Dijk. En om Wilnis maar even als bruggetje te gebruiken, menig Miolnir m/v neigde naar braken.
    > Mag ik de conclusie trekken dat je plannen om een kokosnoteneiland met naaktemannnen en cocktails te bezoeken niet zijn doorgegaan?
    >
    > hmmm dat moet je anders zien. Ik ben inderdaad niet gegaan, maar de naaktemannen en cocktails zijn gewoon naar mij gekomen.

Ook leuk.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.