Het spijt me, A-P, maar……

Home Forums Stammtisch Het spijt me, A-P, maar……

This topic contains 3 replies, has 3 voices, and was last updated by  Pieter 22 years, 5 months ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Pieter
    Participant

DIE KLOTE DILBERT SUCKS, ER IS GEEN DROL AAN, IK SNAP ZE NIET, DE REST VAN DE WERELD SNAPT ZE NIET, DUS DILBERT MOET OPROTTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo!

(nogmaals excuus, a.p.v.d.b.v.s., ik doe het niet expres….)

admin
    Keymaster

Ik snap ze wel!! en vind ze leuk!!

> Ik snap ze wel!! en vind ze leuk!!

Ah! Een medestander. Misschien heeft het toch met intelligentie te maken ofzo. Ik snap ze niet is om te beginnen natuurlijk al een beetje en zwaktebod… :-)
    Misschien is het gewoon te subtiel. Ook altijd mogelijk. Sommige mensen zijn nou eenmaal een beetje Neanderthalers.
    Zo. Krijg ik nou sportschool De Boksbeugel aan de deur? Of word ik morgen in de fietsenkelder in elkaar getrapt door gemaskerde mannen die me buiten de stroomgoot stonden op te wachten?

Pieter
    Participant

Als je naar de Koningin Wilhelminalaan 3 komt, wel ja. Maar dat was je toch niet van plan denk ik, niet?

> Zo. Krijg ik nou sportschool De Boksbeugel aan de deur? Of word ik morgen in de fietsenkelder in elkaar getrapt door gemaskerde mannen die me buiten de stroomgoot stonden op te wachten?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.