Home › Forums › Stammtisch › hellooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
This topic contains 13 replies, has 11 voices, and was last updated by Gijs 20 years, 6 months ago.
-
AuthorPosts
-
November 6, 2004 at 02:03 #14511
R u as drunk as I? there was an after-mud-social iI understrand?
hoopleNovember 6, 2004 at 11:09 #19390Dit is nog nooit gebeurd (en nu echt nooit): AP komt omstreeks twee uur ‘s nachts de hoek in lopen, schudt handjes, krijgt de hele emmer OS met OS (= Ongeconsolideerde Sedimenten met OS = Opgeloste Snoepjes) over zijn hoofd en zoals altijd zijn de ouderejaars weer het viest! Vervolgens zingt de KK hun liedje en duwen CdG en IR opzij om bij de bar te komen (want daar hoort de KK te staan). Het SB wil ook daar staan en trekken de Wortel uit de hoek, uit de Hijweege, en ook dat is niet ver genoeg en hoppa uit het Symposium. Dientengevolge worden zelfs ook CdG en IR en AP (omdat ie net een half uurtje binnen was en onder de OS zat) eruit gegooid. En ik natuurlijk, maar dat is niet zo speciaal, hoewel die onbekende dikke, wiens vestje ik in tweeen heb gescheurd, de praeses SB bleek te zijn… Inmiddels op de stoep: de deur is weer dicht en de gulp is open. Nog voordat AP en IR een druppel tegen het pand hebben kunnen spetteren, stormt het KK-SB naar buiten en pletten beide heren met hun neus tegen het pand. Ook is de derde (!) politieauto weer vertrokken…
November 6, 2004 at 12:12 #19391Het was weer een geslaagde borrel
November 6, 2004 at 12:47 #19392aardige mensen, die SB en KK
November 6, 2004 at 13:36 #19393SB en KK zijn lafaards. Toen ik de trui van AP ging halen en de hoek in werd getrokken en er niet meer uitgelaten deden ze niets. Niet dat dat per se hoeft, maar ik wilde gaan schoonmaken achterin de Hijweeghe zoals beloofd. Dit is nog wel een tegemoetkoming naar hen. Ik moest een rondje bar maken om eruit te komen zonder verlies van hamer, cravatte en schoen.
Heb nog een uur gepraat met de praeses SB achteraf over de gang van zaken en dat ik het er niet mee eens was. Hij was ook kwaad dat zijn hesje stuk was.November 6, 2004 at 19:26 #19395snap er helemaal niets meer van maar begrijp wel dat ik te vroeg ben weggegaan, kut.
November 8, 2004 at 07:50 #19403Ik begrijp nog steeds niet waarom het nodig was om ons er uit te donderen. Het was net zo gezellig. Ze waren zeker jaloers.
Een kleine correctie: ik heb wel degelijk tegen de gevel gepist. Heel uitgebreid zelfs. Het bier begon net door te lopen. Ik was net op tijd klaar. Het valt trouwens niet mee om de hele zaak weer netjes in te pakken terwijl je tegen de gevel gerost wordt. Stond ik daar bijna indecently exposed ruzie te maken.
Die ene KK was wel een ontzettende lul met vingers, zeg. Hij had bijzonder weinig tekst. En hij vond het ook nog nodig om me te bedreigen met een klap op mijn bek. ‘Fysiek geweld, mentaal geveld’, zullen we maar zeggen.
Het was in ieder geval een borrel om niet snel te vergeten. Maar ik voel me wel genaaid dat ik nog niet eens een uur ervan heb mogen meemaken.
Rammstein was trouwens geweldig!November 8, 2004 at 09:44 #19406al mijn rimpels waren weg door dat fijne gezichtsmasker….
probeer dat maar eens uit te leggen in een haags cafe, hoe je aan die vlekken op je spijkerbroek komt (was dus niet helemaal zutvrij gebleven…)November 8, 2004 at 14:00 #19408ik ben ook nog van de trap gevallen, maar helaas was dit mijn eigen schuld. Alhoewel, misschien was het wel zo dat alle consternatie met het SB en de KK me zo uit mijn evenwicht brachten, dat ik spontaan van de toch al veel te gladde trap gleed. Het deed in ieder geval wel pijn!
November 8, 2004 at 16:46 #19409Ik was op een “feestje”. Zo eentje waar je sociaal verplicht toe bent en met allerlei oninteressante lui moet praten. Ik weet in ieder geval weer wel dat het Purmerend 7 voetbalelftal weer bijna bovenaan staat in de (laagste) competitie. Het hoogtepunt van de avond was dat ik eindelijk mijn verveling mocht weg slapen.
Ik was duidelijk op de verkeerde plek die avond…
November 9, 2004 at 09:29 #19422…nee, volgens mij was JIJ wel op de goede plek en waren WIJ op de verkeerde plek. Of ben je er ook uitgegooid, toen je het vestje van de gastheer aan flarden scheurde…?
November 9, 2004 at 16:43 #19431ik ook
balen zeg
maarreh Gijssie je moet even die kamer regelen of was je dat alweer vergeten met je brakke hoofd?!?!Over dat SB wat een ongesteld KUTSB zeg (Kwade Unitas Trutten SB)
November 10, 2004 at 12:09 #19441…denk je dat ze ons wel aardig vinden?
November 10, 2004 at 13:49 #19444ehh, ja dat was ik alweer vergeten.
en dat ben ik nog steeds…. vertel?
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.