heel veel plezier allemaal, Harries!

Home Forums Stammtisch heel veel plezier allemaal, Harries!

This topic contains 8 replies, has 5 voices, and was last updated by  b’vo 19 years, 4 months ago.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author

admin
    Keymaster

in de Harz en ik zou zeggen drink ook tien bier en harrie voor mij dan hoef ik dat zelf niet te doen dit weekend.
    Vergeet de pet van tante Harrie-Jet niet en laat dan vooral Smeerlap meedoen (ken je lachuh)!
    tot bij de post-x-cursie borrel

Douwe
    Participant

Dankjewel Harrie-Jan, en ik kan er ook niks aan doen dat mijn korte-termijngeheugen uitvalt na een bier of veertig.

> in de Harz en ik zou zeggen drink ook tien bier en harrie voor mij dan hoef ik dat zelf niet te doen dit weekend.
    > Vergeet de pet van tante Harrie-Jet niet en laat dan vooral Smeerlap meedoen (ken je lachuh)!
    > tot bij de post-x-cursie borrel

Hoepel
    Participant

Het is niet ‘IK’, maar ‘DEZE HARRIE’!! ZUIPEN !!!!!!!!!

> Dankjewel Harrie-Jan, en ik kan er ook niks aan doen dat mijn korte-termijngeheugen uitvalt na een bier of veertig.
    >
    > > in de Harz en ik zou zeggen drink ook tien bier en harrie voor mij dan hoef ik dat zelf niet te doen dit weekend.
    > > Vergeet de pet van tante Harrie-Jet niet en laat dan vooral Smeerlap meedoen (ken je lachuh)!
    > > tot bij de post-x-cursie borrel
    >
    >

admin
    Keymaster

Wat is het niet, Harrie?
    Volgens mij moet die Harrie ook harrie-en want dat andere werkwoord mogen harries ook niet in koelvriescombinatie mond nemen! Ha!

> Het is niet ‘IK’, maar ‘DEZE HARRIE’!! ZUIPEN !!!!!!!!!
    >
    > > Dankjewel Harrie-Jan, en ik kan er ook niks aan doen dat mijn korte-termijngeheugen uitvalt na een bier of veertig.
    > >
    > > > in de Harz en ik zou zeggen drink ook tien bier en harrie voor mij dan hoef ik dat zelf niet te doen dit weekend.
    > > > Vergeet de pet van tante Harrie-Jet niet en laat dan vooral Smeerlap meedoen (ken je lachuh)!
    > > > tot bij de post-x-cursie borrel
    > >
    > >
    >
    >

admin
    Keymaster

…mag Harïëtte dan wel op de post-x-brl komen, als Harïëtte niet meegaat op x?

admin
    Keymaster

… en als Pieter niet meedoet, spelen we zonder-Haar-i-Jet…

bvo
    Participant

i fuc-ked up the machine-coda

admin
    Keymaster

**** YOU

b’vo
    Participant

wie is die outsider?

harrie-g moet zuipen want harrie-g zei “*** YOU”

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)

You must be logged in to reply to this topic.