Home › Forums › Stammtisch › heel veel plezier allemaal, Harries!
This topic contains 8 replies, has 5 voices, and was last updated by b’vo 19 years, 10 months ago.
-
AuthorPosts
-
April 21, 2004 at 06:53 #14306
in de Harz en ik zou zeggen drink ook tien bier en harrie voor mij dan hoef ik dat zelf niet te doen dit weekend.
Vergeet de pet van tante Harrie-Jet niet en laat dan vooral Smeerlap meedoen (ken je lachuh)!
tot bij de post-x-cursie borrelApril 21, 2004 at 07:11 #18450Dankjewel Harrie-Jan, en ik kan er ook niks aan doen dat mijn korte-termijngeheugen uitvalt na een bier of veertig.
> in de Harz en ik zou zeggen drink ook tien bier en harrie voor mij dan hoef ik dat zelf niet te doen dit weekend.
> Vergeet de pet van tante Harrie-Jet niet en laat dan vooral Smeerlap meedoen (ken je lachuh)!
> tot bij de post-x-cursie borrelApril 21, 2004 at 09:42 #18452Het is niet ‘IK’, maar ‘DEZE HARRIE’!! ZUIPEN !!!!!!!!!
> Dankjewel Harrie-Jan, en ik kan er ook niks aan doen dat mijn korte-termijngeheugen uitvalt na een bier of veertig.
>
> > in de Harz en ik zou zeggen drink ook tien bier en harrie voor mij dan hoef ik dat zelf niet te doen dit weekend.
> > Vergeet de pet van tante Harrie-Jet niet en laat dan vooral Smeerlap meedoen (ken je lachuh)!
> > tot bij de post-x-cursie borrel
>
>April 21, 2004 at 09:54 #18453Wat is het niet, Harrie?
Volgens mij moet die Harrie ook harrie-en want dat andere werkwoord mogen harries ook niet in koelvriescombinatie mond nemen! Ha!> Het is niet ‘IK’, maar ‘DEZE HARRIE’!! ZUIPEN !!!!!!!!!
>
> > Dankjewel Harrie-Jan, en ik kan er ook niks aan doen dat mijn korte-termijngeheugen uitvalt na een bier of veertig.
> >
> > > in de Harz en ik zou zeggen drink ook tien bier en harrie voor mij dan hoef ik dat zelf niet te doen dit weekend.
> > > Vergeet de pet van tante Harrie-Jet niet en laat dan vooral Smeerlap meedoen (ken je lachuh)!
> > > tot bij de post-x-cursie borrel
> >
> >
>
>April 21, 2004 at 11:25 #18455…mag Harïëtte dan wel op de post-x-brl komen, als Harïëtte niet meegaat op x?
April 21, 2004 at 11:28 #18456… en als Pieter niet meedoet, spelen we zonder-Haar-i-Jet…
April 21, 2004 at 11:29 #18457i fuc-ked up the machine-coda
December 13, 2005 at 19:40 #21314**** YOU
December 14, 2005 at 17:43 #21318wie is die outsider?
harrie-g moet zuipen want harrie-g zei “*** YOU”
-
AuthorPosts
You must be logged in to reply to this topic.